2013. június 9.

76. manual - Ueda, Koki

 76. manualok: 
Tatsuya Ueda
2013.05.29
Hello
Now, It's waiting time before a photoshoot.
I'm free.
To kill time
I guess I'll do something like conquering the world.
Ossha Let's
Ossha Let's
Ueda manualja: 
Hello,
Most várakozási idő van a fotózás előtt.
Szabad vagyok.
Hogy elüssem az időt
Azt hiszem, csinálok valamint, mint mondjuk meghódítom a világot.
Ossha! Lássuk!
Ossha! Lássuk!




Koki Tanaka
2013.05.26
Today I had a recording, then went to see my brother and kohais at Crea theater!
It was a deep emotion~
They sang nostalgic songs, Marius is cute, I could normally enjoy it, but kids I was thinking "they're so young" were singing while dancing behind my own kohais...
They were really giving their best and I could receive fresh feelings
Every time I do so and watch a live I receive a big stimulus "we want to meet everyone soon too!", I can't cope with it!
We're talking about many things so wait, okay
Adeu
Chu
Koki manualja:
Ma volt egy felvételem, aztán elmentem, hogy megnézzem a testvéremet és a kohaiokat a Crea színházban!
Ez mélyen érzelmes volt.
Nosztalgikus dalokat énekeltek, Marius aranyos, normálisan tudtam élvezni ezt, de a gyerekek, akikről azt gondoltam "nagyon fiatalok" énekeltek, miközben táncoltak a saját kohaiaim mögött.
Ők tényleg a legtöbbet hozták ki magukból, én pedig kaptam egy kis friss érzést.
Minden alkalommal, mikor ezt teszem, és élőben nézem, nagy ingert kapok "Szeretnénk hamarosan találkozni mindenkivel" Nem tudok megbírkózni vele!
Mi beszélünk sok mindenről még, úgyhogy várjatok, okay
Isten veletek
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése