2013. június 23.

Közérdekű + egy kicsi Akanishi Jin

Sziasztok!

Közérdekű1: Az elkövetkezendő néhány napban nem leszek gépközelben (éljen a kutatótábor).
Így az oldal frissítése előreláthatólag júni.23-júni.28 között szünetel.

Közérdekű2: Még nem tudom, mennyire pletyka, vagy mennyire nem, de a hírek szerint AKANISHI JIN VISSZATÉR a közönség elé! Bár hivatalost eddig erről nem láttam, amennyiben azzá válik, azt hiszem, az oldalon rendszeresen meg fog jelenni ő is a KAT-TUN mellett, mert úgysem bírom ki, hogy ne írjak róla.

Ismétlem, nem tudom, mennyi igaz az egészből, de drukkolok, hogy az legyen *-*


"Jin Akanishi's new single is called "HEY WHAT'S UP? " to be released on AUGUST 7th 2013!!!
Jin új lemezt ad ki aug.7-én, melynek címe "HEY WHAT'S UP?" lenne.  



"≪赤西仁 コメント≫
Though I have caused much worries and concerns(in his break), but a new song release has been decided. During my hiatus I have been continuing my song writing the whole time and so I have been waiting impatiently for this day to come.

The first song that (I) wanted to release, is an up tempo and cheerful dance tune that (I) hope can make all the fans who have waited for me to comeback in this long hiatus delighted and happy, I have made the song with all my heart.

Douzo yoroshiku onegai itashimasu.
Jin"
cr: to the translation by @annatanhe
Bár sok aggodalmat okoztam a szünet alatt, az új dal megjelenése el lett döntve. A szünet alatt folytattam a dalok írását végig, és türelmetlenül vártam, hogy ez a nap elérkezzen.
Az első dal, amit szeretnék megjelentetni egy tempós és vidám táncos dallam. Remélem, minden rajongót, akik várták a visszatérésemet a hosszú szünet alatt boldoggá tudok tenni, teljes szívemből készítettem a dalt.

Jin

Ilyen szép hírekkel búcsúzok egy hétre (és remélem, semmi eget rengető dolog nem történik addig, amiről lemaradnék ^^)

Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése