2013. június 10.

S vagy M típusú viselkedés?



JE (including KAT-TUN & NEWS) rate themselves behaving more of S or M

S: Kame, Koyama, Shige, Massu.
M: Junno.
Others: Tegoshi "Do'S & Do'M (2 extremes)",
Koki "I can't say which"
Ueda "I can say both. I don't know"
Nakamaru "I can say both. Depending (complementing with) on my partner"
cr: iris_yui@twitter


A JE, beleértve a KAT-TUN és a NEWS-t, értékelték magukat, hogy miként viselkednek: S vagy M (szadista vagy mazohista)
S: Kame, Koyama, Shige, Massu
M: Junno
Többiek:
Tegoshi S és M (2 szélsőség)
Koki: Nem tudom megmondani, melyik
Ueda: Azt mondhatnám, mindkettő. Nem tudom.
Nakamaru: Mindkettő. Függ a partneremtől.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de édes XD
    Az S azt jelenti, hogy szadista, az M pedig azt, hogy mazochista. Ha ezeket nem tudnád, keress rá a google-ben, de csak akkor, ha elmúltál 18 éves, nehogy a szüleid rajta kapjanak xD
    A DoS és a DoM pedig valóban ezekből a két szélsőség, akik nagyon durván szadisták és mazochisták ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, köszi, azóta már rájöttem, hogy erre utaltak vele :D
      A szavakat ismerem *perverz vigyor*, csak valahogy nem gondoltam ilyeneket párosítani hozzájuk :D

      (hajjaj, sajna már eléggé elmúltam 18 XD)

      Törlés
    2. Bocsi a nem múltál el 18 feltételezésért, csak annyira meglepődtünk a barátnőmmel, hogy valaki ebben a fandomban ne tudná, hogy mi az S&M ennyi perverz fanfiction mellett xD
      Egyébként végignéztünk jó sok postot aznap este, nagyon durva mi munkát beleölsz ebbe az oldalba. Én ugyan Arashi fan vagyok, de tényleg elképesztő.
      So... keep it up :)

      Törlés
    3. Hát igen, azóta már én is a fejemet fogom, hogy mér nem ugrott be akkor :D (Ki is javítom gyorsan a posztban ^^ )
      Pont utána néztem egy CartoonKAT-TUN részt, és abban is volt ilyen S v M és ott esett le, hogy jajj, de hülye is vagyok , hát persze : D
      Nagyot koppant akkor, elhiheted xD
      azt hiszem, túl naív voltam, és nem akartam a perverzitásomat belevinni egy újságcikkbe :D
      Köszönöm :) Örömmel csinálom az oldalt, és jó látni, hogy vannak, akik olvassák, és még kommentelnek is *-*

      Törlés