2013. június 16.

Ueda egy sportáruházba vásárol - MyOjo áprilisi számából - fordítás

A következő tag, akivel a MyOjo vásárolt, Ueda volt.
Íme az ő része az áprilisi számból:
Ueda egy sport áruházban vásárolt, és mesélt az élményeiről.

A fordítást megtekintheted, ha tovább kattintasz: 








Ueda Tatsuya @ sportáruházban
Ueda szorgalmasan csinálja a sok edzését az utóbbi időben. Vannak dolgok, amik segíthetik az edzésben, az ilyen termékeknél ragyog a szeme…!?

● Sokszor vagyok a sportáruházban. Azt elmondhatom, hogy legtöbbször, mikor sportboltban vagyok, csak bandázst veszek. A kötés deformálódhat a csuklómtól a kezemig. Az öklöm körüli kötés befolyásolja az ütésem erősségét, növeli azt. Ha használom a kötést, a harmadik vagy negyedik alkalommal elszíneződik az izzadságtól. Persze ki lehetne mosni, de ez a legtöbb esetben elég körülményes. Ez különbözik azoktól, amik gézből vannak. Akörül az idő körül, mikor elkezdtem boxolni, azok a bandázsok, melyek drágább anyagokból készülnek, gyakoribbak lettek. Amikor végeztem a gyakorlással, vasalnom kellett a bandázsokat, amiket kimostam. Ha megpróbálok visszaemlékezni, nem nagyon végeztem a vasalással éjfélig. (nevet)
Igazából én elmentem tegnap a konditerembe. Az egyik TV showban, a „Jonoo no Taiikukai TV”-ben kihívásokon veszek részt, amik képesek helyettesíteni a boksz óráimat. Mert a téma a röplabda volt, amiben reagálni kell, ki kellett gondolnom sok ellenintézkedést, mint a labda ütése és átlátni az ellenfél mozgását. Mivel már 6-7 éve boxolok, már vannak az edzőteremben meccseim is. Vannak esetek, amikor meg kell küzdenem a kouhaiokkal. Általában öklözöm az ellenfeleimet, de azt hiszem, szükségem van reflex és mozgási – látási tréningekre.

● Habár legtöbbször egyedül vásárolok edzéshez holmikat, vannak esetek, amikor elviszek magammal egy barátot, ha nem tudok dönteni, mit vegyek. Egyedül vásárolni béna, igaz? A nővérem nemrég szült. Mivel azt mondta, szeretne egy képet a gyerekével, kimentem egy baráttal, hogy vegyek egy gépet. Mivel a modell és a szín meg volt határozva, meg tudtam venni egyedül, anélkül, hogy zavartam volna bárkit. Amikor együtt vagyunk a barátommal, olyan dolgokat csinálunk, mint a közös kamera modell nézegetés, vetünk egy pillantást a többi elektronikai üzletre, vagy kimegyünk enni. Azt mondhatom, ez sokkal élvezetesebb, nem? Ha már elektronikai dolgokról beszélünk, elég gyenge vagyok a boltok ajánlásaival. Még ha az elején el is döntök valamit, hogy megveszem, ha azt mondják, hogy van egy jobb típus ebből, csak simán elfogadom. És persze az ára drágább lesz, mint annak, amit eredetileg venni akartam. Éppen ezért, nem gyakran veszem igénybe ezt. Ezért ha a barátommal megyek vásárolni, mi csak azt mondjuk ezekre az ajánlatokra, hogy gondolkozunk rajta és nagyon izgatottan kiválasztjuk azt a terméket, amit én akartam. (nevet)

Mai nap termékei: PC szoftver és bandázs (bokszoláshoz)
Mivel már ismerem azt az edzési alkalmazást, amiben meg kell mozgatnom a testemet, így megvettem ezt a szoftvert. És persze vásároltam olyan kötést, amit mindig is szoktam.



A bokszkesztyűk, amiket jelenleg használok, ugyan azok, mint amiket hét éve használtam. Lassan kellene vennem újat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése