2013. július 27.

[Fordítás] Akanishi Jin interjú a NYLON JAPAN-ban - összefoglalás

A szeptemberi Nylon Japan magazinban Jinnel készült egy interjú. 
Mivel az angol fordítás egyelőre csak egy összefoglalóját tartalmazza (ha lesz később részletesebb, majd hozom persze), így csak azt tudtam most lefordítani. 

Úgy látszik, Akanishi tele van tervekkel és ötletekkel :) 
Remélem, valóra is váltja ezeket!
(A magazinban megjelent képeket Jinről egy korábbi bejegyzésben megtekinthetitek) 



A cikket megtekintheted, ha tovább kattintasz: 


Arra gondoltam, egy CD albumot csinálok először (nevet). Az albumot illetően, olyanra szeretném csinálni, amit élvezhetnek a rajongóim... angol és japán dalokkal egyaránt. Ezen kívül, azt hiszem, érdekes lenne, ha együtt tudnék dolgozni tengerentúli előadókkal, hogy közösen hozzunk létre új dalokat.

Az utóbbi időben 3 dalt írtam egyidejűleg, vagy valami hasonlót. Nem kellett sok idő, hogy összeálljon egy új dal a semmiből. Amikor az ötleteim formát öltöttek a fejemben, a 3 dal elkészült, mielőtt tudtam volna.
Ebben a pillanatban azt tervezem, hogy az új albummal együtt egy élő koncertet is összehozok. Azt hiszem, jó ötlet lenne a prty stílus az élő koncerten is. Bár remek lenne, ha tudnék egy élő koncertet tartani a Dome-ban, de úgy gondolom, félelmetes lenne, ha egy olyan helyen tarthatnám, mint egy éjszakai klub. Ezt szem előtt tartva, nagyon motivált vagyok.

Mellékesen megjegyzem, mostanában sok időt töltöttem azzal, hogy filmeket néztem a szabadidőmben. Mivel sok filmet nézek, remélem, egy nap én filmrendező lehetek, és rendezhetek egy filmet saját magam. Jelenleg ki szeretném próbálni, hogy létrehozok egy videojátékot a tervezőkkel (programozókkal), mert érdekel a számítógépes grafika. 

A következő alkalommal, mikor nyaralni megyek, szeretném ismét meglátogatni Los Angelest. A nyaraláson pedig a leginkább nélkülözhetetlen elem a napszemüveg... azt hiszem. Azt hiszem, nagyjából 20 pár napszemüvegem van, valamint, ha nyaraláson vagyok, gyakran húzok sapkákat is.


Angol forrás: JABEP- Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése