2013. július 30.

[Fordítás] Kame Camera 29 - Utazás

Kamenashi Kazuya a Maquia magazin sorozatában, a Kame Camerában ezúttal az utazásról, és az ezzel kapcsolatos érzéseiről beszélt.
Az utóbbi időben sokat járt külföldön, ezek közül is Párizs volt számára a legkülönlegesebb.
De vajon miért is?



A fordítást megtekintheted, ha tovább kattintasz:




Mi az a táj, amit Kamenashi Kazuya lencséje visszatükröz?

Vol.29 旅 Utazás

Amikor úgy utazom, ahogy a szívem diktálja, az érzékem az illatokra élesebb lesz, és váratlan eseményekkel találkozok.

Míg Párizs utcáin forgattam, akkor történt, hogy észrevettem lányokat, akik egy tiszta fehér ház előtt ücsörögtek és beszélgettek. Azt gondoltam, milyen aranyos egy jelenet, és amikor készen álltam a kamerával, még egy macska is színre lépett (nevet). A fényképezőgép képes elkapni az ilyen hétköznapi pillanatokat is, ez engem boldoggá tesz.

Az év első felében sokat utaztam külföldön. Párizs, Olaszország, LosAngelesből NewYorkba… Los Angelesben meglátogattam egy pincészetet, és ittam bort is, New Yorkban pedig egy színdarabot néztem. A lehetőség, hogy részt vehettem a filmfesztiválon Olaszországban, szintén egy felejthetetlen élmény. Mindegyik helynek meg volt a maga különleges hangulata, és szerettem, de ahogy várható volt, Párizs volt számomra a speciális hely. Furcsa mód, mikor Párizsban vagyok, pihenhetek. Annak ellenére, hogy ez egy nagyváros, és sok hatás ér a gyönyörű utcákon és a kultúrától, kényelmesen érzem magam. Úgy érzem, mintha természetes lenne, hogy aktív vagyok. Múzeumokba szeretnék menni, könyvet olvasni, miközben a teámat kortyolgatom egy kávézóban, biciklizni a Marchén, és vásárolni.

Nemrég felmásztam az Eiffel torony csúcsára. A liftet használva csupán néhány másodpercig tartott, de amikor a saját lábamon másztam fel, úgy éreztem "Megszereztem mindezt!", ha körülnézel a csúcsról, látod Párizs utcáit (nevet). Igen, szeretném, ha Párizs számomra egy másik "hely, ahova haza mehetek" lenne.

Amikor gyerek voltam, a tény, hogy beléptem a Johnny'shoz azt jelentette, hogy én, aki Edogawa kerületből származok, elkezdhettem egyedül vonatozni Shibuyaba és a szívem gyorsabban vert ettől. Shibuya, amely addig a pillanatig egy messzi hely volt, hirtelen azzá a hellyé vált, ahol éltem. Mint azokban az időkben, úgy szeretnék egyre többet és többet járni Párizsban, és megtudni róla mindent. Szeretnék odamenni, amikor csak akarok, és úgy eltölteni ott az időt, mintha ott élnék. Szeretném Párizst a valóságommá tenni.

A tény, hogy Párizs volt az első tengerentúli helyszín, ahová a saját erőfeszítésemmel utaztam, nagy szerepet játszik abban, hogy ennyire elbűvölt. 20 éves voltam, pillanatokkal a debütálásunk után, amikor a KAT-TUN tele volt lelkesedéssel, hogy "népszerű srácok" lettünk (nevet). Abban az időszakban úgy éreztem, megfulladok a rendkívül rohanó helyzetekben és a környezeti változások miatt, és elmentem egy stylist barátom esküvőjére Párizsba. Mivel ez egy csoda volt, hogy ott tudtam maradni egy egész hetet, és mintegy két nap múlva már meg is indultam egyedül. Felszálltam a metróra, és körbesétáltam a várost, ugyanakkor ideges is voltam: egy mély kapcsolatot érzek Párizzsal, mert itt tapasztaltam meg az első kalandom.

Számomra az utazás legbelsőbb titkai sors véletlen csavarjai. Azért, mert az a sors keze, hogy talán meglátogatok egy helyet és úgy kezdődik: „Hova menjek, mivel fogok találkozni?": azért, mert meg akarom tartani a drága véletlenséget, hogy úgy mozgok, ahogy a szívem diktálja, anélkül, hogy terveznék. Ha reggel felkelek, és egész nap a Louvre múzeumban szeretnék lenni, akkor így akarok tenni. Bár akár igaz is lehet ez az utazás, végül olyan érzésem lesz, hogy sok tervvel készülni csak pazarlás. Nem tudok elnyelni bármit, amit a szívem kér az adott pillanatban. Olyan kicsire csinálom a bőröndömet, amilyenre csak tudom, hogy könnyen tudjak a szeszélyeimnek megfelelően mozogni, és olvasok térképeket és útikönyveket, hogy gyarapodjon a kíváncsiságom, de nem ragadnak meg. Képeket készítek olyan dolgokról, melyek nem változnak, például épületekről, de szeretnék elkapni olyan tájakat, amik folyamatosan változnak, pillanatról pillanatra, mint például az alkonyat. Ha utazok egy ilyen úton, a szaglásom javul, és előre nem látható eseményekkel találkozok.

A külföldi utazás valami olyasmi, ami nélkülözhetetlen az embernek maradáshoz Kamenashi Kazuyanak.

Amit keresek egy utazásban, az valószínűleg a „félelem” egy fajtája. Nem úgy, hogy részt vegyek egy nagy incidensben! (nevet) Meg akarom kóstolni a mindennapi élet szokásos izgalmait. Ha ezt a szakmát műveled, a mindennapi élet Japánban már kivitelezhetetlen. Még ha az ügynökség totálisan felügyeli is a menetrendem, az már nem normális, ugye? Amikor külföldre látogatok, arra gondolok, hogy utazhatok a vonaton szabadon, és gondtalanul sétálhatok az utcán, ez egy teljesen új és teljes adrenalinlöket számomra. Érzem azt a "hagyományos érzést", amit általában nem használok. Valószínűleg az utazások szükségesek ahhoz, hogy Kamenashi Kazuya ember legyen.

Sikeresen akarom végezni mind a KAT-TUN Kamenashi Kazuyajaként, mind az emberi Kamenashi Kazuyaként is. Sok a komplikáció, és azt hiszem, ez kifejezetten nehéz, de... ez azért van, azt hiszem, ahhoz hogy a KAT-TUN Kamenashija nőhessen, miközben ragyog, elengedhetetlen és szükséges, hogy teljes életet éljek, mint emberi Kamenashi is. Mostantól szeretnék felnőni az utazások közben, miközben megyek oda és vissza a rendes és rendkívüli között.

Mivel ez az elő út, amit saját magam hajtottam végre, sétálni Párizsban, melyet körülvesznek az erős érzéseim, úgy utazni, mintha itt élnék... Szeretném ezt a várost a valóságommá tenni.

Kame fix megfigyelési pontja:

Kamenashi-kun választotta Párizst az "Another Sky" helyszínéül is. Edények vásárlása, főzés az apartmanban: azt mondja gyengéden: "Jó móka volt! Ebben a műsorban az igazi Kamenashi Kazuya jelent meg 99%-ban (nevet).
A KAT-TUN Kamenashi Kazuyajaként jelen van a bonyodalom, hogy nem akadom megmutatni a privát arcomat, de ha úgy döntök, hogy ezt teszem, még ha meg is gondolom magam félúton, hogy inkább elrejteném, már nem lehet segíteni. Élvezni akarom, és hogy a személyzet és a közönség is élvezze. Nos, ez a magazin sorozat ugyan ilyen, de amikor eljön a pillanat, hogy feloldjam magam, nem számít a kimenetel (nevet)."

Link az angol forráshoz: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése