2013. július 19.

Kame Camera 28. - A motiváció

Késve ugyan, de megérkezett :) És még júliusban hozom a 29-et is :)
Mivel elég sokan kértétek a Special lefordítása után, hogy hozzak még Kame Camera részeket, ezért nekiálltam fordítani.
Főleg az új részek fognak felkerülni az oldalra, de nem kizárt, hogy időnként visszafele is fordítok majd egyet-egyet.

Kame arról beszél, hogy mi jelenti számára a motivációt a munkában és a magánéletben, és mi az, ami nem megfelelő számára erre a célra. 

"Finom étel, menő autó: pontosan, mert ez a jutalom azért, hogy a legjobbat nyújtottam, ezek mentális táplálékká válnak"




Mostanában sokat utaztam a tengerentúlon. Ez a kép Amerikában készült, amikor márciusban ott jártam a munka miatt. Ez a légies érzés, ez a csodálatos táj... és természetesen nagyon finom ételek voltak. Úgy gondolom "A legjobbat kell adnom magamból, hogy ide még egyszer eljöhessek!" Ez volt a legjobb. (nevet)


A folytatást elolvashatod, ha tovább kattintasz: 



Különösen akkor, amikor mozgalmas napok követik egy egymást, és úgy néz ki, hamarosan kifújhatom a levegőt, akkor a kedvenc ruháimat viselem és azt eszek, amire a testem vágyik... Ezekkel az intézkedésekkel természetesen növelem a motivációmat. Talán fontoskodó vagyok azzal, ami a "szemem elé kerül". Olyan ember vagyok, aki könnyen befolyásolható a látvánnyal és a vizuális dolgokkal. A kozmetikai flakonok dizájnja a polcaimon jelzi ezt, amikor vetek rájuk egy pillantást, azt gondolom "ah, olyan gyönyörű", a hangulatom emelkedik és visszahozzák a megfelelő kedvemet. És ellenkezőleg is, ha a házam, vagy a kocsim koszos, végül csalódok magamban "Milyen semmirekellő vagyok!". Különösen, ha sarokba vagyok szorítva, teljesen megtisztítok mindent. Objektíven szemlélem még a saját házamat is, mintha az valaki másé lenne, és gyakran használom a vizet, hogy fényessé és csillogóvá tegyem. Ugyanez a helyzet a saját magam polírozásával. A házam takarítása után veszek egy zuhanyt, megnézem magam a tükörben, ahogy rendesen felöltöztem és belépek a "Bekapcsolva" státuszba.

De ezek olyan tevékenységek, amiket csak akkor csinálok, amikor dolgozok. Amikor szabadságon vagyok, nem akarom bekapcsolni magam, úgyhogy nem tisztítok. Vannak időszakok, amikor nem zuhanyozok. Más szóval, azt hiszem, a "munka" a gyökere a motivációmnak. Például, a meleg étel szintén növeli a motivációmat, de nem igazán tudok ilyet enni a forgatások alatt. Hálás érzés fog el, mikor a nehéz forgatás után meleg ételt ehetek, és azt gondolhatom "Újra a legjobbat fogom nyújtani a munkámban, hogy ilyent ehessek!" Hasonlít ez a csodálatos házhoz, vagy autóhoz. Azt hiszem, ezek az én szellemi táplálékaim, mint a munkám jutalmai azért, hogy a legjobbat hoztam ki magamból, mert ezek olyasmik, amiket a saját képességeimmel szereztem meg.

Ha mélyebbre ások a gyökerekig, és végiggondolom, hogy mi az, amiért dolgozok, ahogy várható volt, ez az "emberek". A családom, és a körülöttem lévő személyek, a rajongók, akik támogatnak engem, az alkalmazottak, akik segítenek nekem. Azt hiszem, az értékes emberek érzései a legerősebb motiváció Kamenashi Kazuya számára. Egy hatalmas színpadon állni, Párizsba menni élvezettel, dolgozni a testemen, jól színészkedni, ha arra gondolok, hogy mindezt csak magamért teszem, hihetetlenül lusta vagyok (nevet), de ha arra gondolok, hogy valaki olyanért, aki igényel engem, beindul a motor. A testem jobban dolgozik, ha másért teszek valamit, és boldogságot is érzek. Mi több, az, hogy figyelmes vagyok, lehet a gyengeségem is: hajlamos vagyok lassúnak lenni a privát életemben (nevet). Azt hiszem, ez olyasmi, ami jellemző rám.

A szerelem egyfajta biztonság, több, mint egy inger. Ez más, mint a motiváció.

Másrészről, a romantikus szerelem nem motivál a munkában. Persze, energiát ad, mint a "A legjobbat hozom ki magamból azért a személyért, akit szeretek". De amit elvárok a szerelmemtől, az az, hogy egy bázis legyen számomra, az én "balzsamom". Hasonlóan a családomhoz, a személy, aki mellett teljesen kikapcsolt állapotban lehetek, amikor találkozunk. Azokban az időszakokban, amikor a feszültségnek magasan kell maradnia a munka miatt, vannak pillanatok, amikor zavaró számomra még a családommal vagy a szerelmemmel való találkozás is. Nos, az esetemben azért, mert a végén elveszítem az intenzív feszültségemet (nevet).

Ebben a munkában a veszélyérzet fontos, és a magánéletem alatt több ráfordításra van szükségem, mint az átlagembereknek, hogy kompenzáljam az állandó és folyamatos kiadását magamnak [a munkában]. Új ingerek bevitele és találkozása növeli a feszültséget és a motivációt. Ez az oka, hogy én, aki szeretek otthon maradni, az utóbbi időben néha tudatosan megyek el otthonról. Találkozok kedves emberekkel az új helyeken. Még ha ez nem is romantikus szerelem, vannak időszakok, mikor egy hihetetlen nővel való beszélgetés felfrissít engem. Azt hiszem, ez egy olyan "szív inger", ami elfogadható. (nevet). Persze, van egy alap, ahogy nyugodtan lehetek. Azt hiszem, éppen ezért, mert megvan a biztonságérzet és az ingerek is, mindig sokkal jobb munkát tudok végezni.

Kame fix megfigyelési pontja:

Kamenashi-kun azt mondta: "Nemrég kezdtem el arra gondolni, hogy fontos, hogy jobban vigyázzak magamra." "A tény, hogy Fukuyama (Masaharu) - san higgadtan dolgozik a testén nem nárcisztikus, de bizonyítja, hogy vigyáz magára. Ezért iszok mindig egy pohár bort, akkor is, ha egyedül vagyok, vagy használok gyertyákat egyedül is (nevet). Ez egy kicsit extrém, de kezdtem azt hinni, hogy ha eldöntöm, hogy aktív leszek az elején bármilyen világban, akkor önző módon a legjobb helyzeteket kreálhatom magamnak. Végül, ez a szabvány, bármilyen munkáról is legyen szó.


Forrás az angol szöveghez: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése