2013. augusztus 5.

Akanishi Jin a SHOUNEN CLUB-ban

Jin felvételt csinált a Shounen Club egyik szegmensébe, ahol egy rövid interjú mellett elénekelte a Hey What's Up?ot és a Summer Lovingot.

Az első dalnál kék TOKYO felsőt, és barna rövidnadrágot viselt, a másodikon fehér TOKYOs felsőt. Napszemüvegei is voltak, és büszkén viselte a jegygyűrűjét is.

Szeptember 4-én és 11-én lesznek sugározva a felvételek.



A rövid interjúból pedig néhány kis szövegmorzsát megtekinthetsz, ha tovább kattintasz: (és még a KAT-TUN-t is megemlítette benne) 


Az MC úgy mutatta be Jint, mint egy nemzetközi sztárt.

Jin: Sok idő eltelt, mióta nem énekeltem. Fáradtnak éreztem magam.

(Jin elmondta, hogy az ő szórakozása Disneyland, és a második "talán a Johnny's Entertainment?")

Fumi: És, a Johnny's-ban az ABC-Z, Kisumai, vagy a Sexy Zone a legszórakoztatóbb?
Jin: Miért van a Kisumai-ban "2" is?

Fumi: De mi mindig a te háttértáncosaid vagyunk?
Jin: Amikor hallottam a Kisumai2-t, mindig elcsodálkoztam, miért az a "2".


Fumi: Ez a Nikaidoból jön. (Ni=2) de igazából ezek az első betűi a nevünknek.
Jin: Szóval ez olyan, mint a KAT-TUNnál ~. Jin: Beszéltél már ennyit a múltban?
Fumi: Igen, olyan akartam lenni, mint Kimura-kun, amikor 18 voltam.
Jin: De most ez ilyen?
Fumi: Igen, ez ilyen.
Jin: Mint Nakamaru-kun.

Fumi: TOKYO póló nagyon divatos mostanság. 
Jin: Ha ilyent mondasz, nem lesz ötletem, mit viseljek legközelebb.

Fumi: NAGOYA, OSAKA is jó?
Jin: Ha ezt tenném, AKB lennék.

Fumi: Tudod, hogy debütáltunk már?
Jin: Tudom! ABC-Z (zed), igaz?
Fumi: Az "Z". "Z" (zi).

Jin: Miért Zi?
Fumi: Mert ez az utolsó betű. Hey! Figyelj!
Jin: (nézi a padlót)


Angol forrás: JAF 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése