2013. augusztus 26.

[Fordítás] Akanishi interjú a ViVi magazinban


Az októberi ViVi magazinban egy szép kis interjú lesz Akanishivel, aminek az angol fordítási máris elérhető, így tádáám *-* Ti is megkapjátok magyarul :)

Az interjú egy kérdezz-felelek rész igaziból, ahol sok olyan kérdést is feltettek Akanishinek, amiket már a korábbi években is, így jól illett a témához, ami a:

Változás/Változatlanság

Az olvasók össze tudják hasonlítani Akanishi válaszait a korábbi évek válaszaival.

Jó olvasást!


Az interjú fordítását megtekintheted, ha tovább kattintasz: 



„Elkaptam a megfázást ezen a nyáron. Nem tudom az okát; sok dolog történik.”

„Végül is, én egy fickó vagyok, úgyhogy népszerű szeretnék lenni. De nem vagyok…”

„Nemrég még nem voltam kidolgozott. Volt idő, mikor edzéseken voltam.”

"Tanács a ViVi olvasóinak? Mit is mondhatnék... Nem lenne jó tovább haladni a saját véleményed mellett kiállva?"

"Tudom, hogy van, amiről nincs tudomásom, de velem kapcsolatban nem sok minden változott."



Kérdés: Bármilyen fókuszpont a mai frizurával kapcsolatban?
Jin: Fókuszpont? Nincs semmilyen. Festetni sem festetem a hajam. Évek óta nem festettem. Volt egy időszak, amikor feketére festettem, de ez régen volt.
(2012):  A hullámos stíluson kívül nem formázom, a hajszínem eredeti. Eredetileg kicsit világosbarnás volt, mielőtt feketére festettem.

Kérdés: Milyen stílusirányzatokat kedvelsz mostanában?
Jin: Kiegészítőnek sapkákat, kerek szemüvegeket. Mint a sapka, amit ma is viselek, amin az a szó áll, hogy BUIBY. És, bár gondoltam, nem hordok többé, mégis gyakran viselek farmerdzsekit tavasszal.
(2012): Kék farmer x Farmerdzseki. Valamint kerek szemüvegek.

Kérdés: Van már terved a következő frizurádhoz?
Jin: Nem tudom (nevet) A hangulatomtól függ, azt hiszem. Nem tervezek mostanában változtatást.
(2012): Rövidebbre fogom vágatni. Közel a kopaszhoz (nevet).
(2011): Ha tényleg felmerül ilyesmi, akkor a hosszából vágatok.

Kérdés: Akanishi-san, aki szereti a napszemüvegeket. Melyik konkrét kinézetet szereted a legjobban?
Jin: Az összes napszemüveget szeretem~ Ma is vettem. Egy kerek stílusút. Amiket mostanában vettem, azokat szeretem a legjobban.
(2012): A nagyméretűeket.

Kérdés: Milyen telefondíszed van most?
Jin: Egy kisméretű szájfény, az unokahúgomtól kaptam.
(2012): One Piece Chopper. A kedvenc karakterem mégis Usopp

Kérdés: Az új lemezed egy nyári, ragyogó dal. Van valami oka, amiért ezt csináltad?
Jin: Nincs, pusztán azért, mert a 2 legutóbbi lemezem balladákat tartalmazott, így megpróbáltam egy tempósabb változást behozni.
(2012): (Az albumod megjelent márciusban?) Tartalmaz dalokat a party stílustól kezdve egészen a lágy dallamokig, valami, amit egészében tudsz élvezni.
(2011): (YELLOW GOLD TOUR 3010?) Futurisztikus. 3010 egy időugrás, 1000 évet ugrunk.

Kérdés: A szerelmes dal [KEY TO YOUR HEART] fájón megérint. Milyen érzéseket hordoztál, miközben ezt a dalt készítetted?
Jin: Ez igazából csak egy normális szerelmes dal. Először megírtam a dallamot, aztán a szöveget a képzeletemből. Ez nem egy személyes tapasztalat. Nem szoktam általában személyes tapasztalatokat belevinni a dalírásba. Ehelyett képekkel alapozom meg, amit a dal ad ki.
(2011): Bár vannak szövegek, melyek az én személyes tapasztalatomon alakulnak, nem mondom meg, melyek azok. (nevet)

Kérdés: Változik valami, amikor alkotni kezdesz egy dalt?
Jin: Un, nem igazán. A jövőbeni kiadásokért, mindig feltárom az ötleteimet. Nem, igazából már sok kiadatlan dalom van. Az, hogy melyiket választom ki, a hangulattól függ.

Kérdés: Akanishi-sannak, aki egy vonzó srác a lányok körében. Korábban alázatosan tagadta, hogy egy népszerű srác. És most?
Jin: Határozottan nem vagyok népszerű! Bár az szeretnék lenni. A srácok természetesen remélik, hogy népszerűek lesznek, nem?
(2012): Nem hiszem, hogy népszerű lennék. Vagy talán, nem vettem észre? Ha ez így van, boldog vagyok.

Kérdés: Milyen típusú nőket találsz vonzónak?
Jin: Egy független nő. Bár, nincs jelenleg kifejezett típusom.
(2012): Az aranyos lányok. Továbbá, figyelmet szentelek azokra, akik egyedien öltözködnek. De ez nem jelenti automatikusan azt, hogy ők az eseteim.
(2011): Valaki, aki összességében aranyosnak tűnik (arc, test, kisugárzás, stb)

Kérdés: Mindig kérdeztünk a nősülési szándékodról, ezúttal...
Jin: Mindenki, most már tudjátok, igaz? (nevet)
(2012): Ha jó az időzítés, bármikor megnősülnék.
(2011): Szeretnék. Meg akarok nősülni most!

Kérdés: Van a férfi barátaiddal egyfajta rivalizálás köztetek?
Jin: Nem, egyáltalán nincs.
(2012): Ez sosem fordult meg a fejemben!

Kérdés: Mi a szerelem?
Jin: Eh? (nevet)... Ez egy örök téma!
(2012): Valami semmi máshoz nem fogható. Örök téma!
(2011): Ez egy örök téma. Mindig úgy érzem, értem, de nem tudom megmagyarázni.

Kérdés: Mi a hobbid mostanában?
Jin: Alkohol és cigaretta... De a cigaretta igazi hobbi? Azt hiszem, nem. Akkor alkohol... az sem hobbi. Nem is szeretem az alkohol ízét. Csak a részegség érzését szeretem. Szóval, azt hiszem, a hobbim a mámor érzése? Amikor először kezdek inni, az érzés elég hosszú ideig tart. Azonban a hangulatom nem ingadozik nagyon.
(2012): Alapvetően a barátokkal való lógás.
(2011): Alkohol

Kérdés: Milyen alkoholokat szeretsz mostanában?
Jin: Mi az, amit gyakran iszok a napokban? … vodka. Nem iszok sok bort, tanulom, hogyan kell. (Jin egy régebbi műsorban említette évekkel ezelőtt, hogy nem jó a borivásban, egyszer ivott, de hányt tőle)
(2012): Shochu no kindan takazawa (egyfajta japán likőr)
(2011): Vodka. Mostanában sok beer pongot is játszok (A játékról: LINK)

Kérdés: Mi a mottód?
Jin: Mottó... mottó... mi is az? Mi volt a korábbi válaszom? (Az interjúvoltató elmondta neki, hogy "Amikor úgy érzed, hogy lehetetlen folytatni, akkor tartasz félúton") Ah, akkor ez. (nevet)

Kérdés: Akkor kezdjük az új kérdéseket: Mit jelent számodra a férfiasság?
Jin: Férfiasság… mit jelent a férfiasság? Van, aki közvetíti az ember szavait. Én a tettek embere vagyok. (Jin arra utal, hogy a tettek messzebbre érnek, mint a szavak)

Kérdés: Meglátogatod Amerikát?
Jin: Nem voltam kinn az utóbbi időben. Szeretnék kimenni, hogy találkozzak az ottani barátaimmal. Lógni velük, talán együtt enni.

Kérdés: Korábban említetted, hogy nem változtat rajtad, hogy Japánban vagy Amerikában vagy. Még mindig így gondolod? Vagy úgy érzed, egy részed megváltozott?
Jin: Én nem változtam. Hogy is mondjam, nem sok minden változott.

Kérdés: Kérlek, mondj nekünk többet a jövőbeni tevékenységeidről.
Jin: Album és turné. Most a közepén tartok, hogy egy albumot elkészítsek. A turnét illetően, még nem gondoltam ki. Talán jobban el tudom képzelni, miután elkészült az album. Tehát most még nem tudok a turnéról semmit.

Kérdés: Mint az idősebb generáció tagja, mondj, kérlek a ViVi olvasóknak néhány életviteli tanácsot!
Jin: Mit is kellene? Nos, jó lenne, ha magadnak lennél a szószólója, nem? Tovább kell lépni. 



Forrás az angol szöveghez: LINK




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése