2013. augusztus 5.

[Fordítás] Akanishi Jin interjú a Cross FM rádióműsorában

 

 

A Cross FM 2013.08.04-ei műsorát meghallgathatod ITT
A fordításért pedig elolvashatod, ha tovább kattintasz



Mi a helyzet Fukuoka (különböző DJ-k neve a rádióműsorban). A kedvenc helyem Kyushuban, mivel szeretek enni, ezért a Men Taiko. Szeretem a Nagasaki Champont. ‪A ‎HeyWhatsUp‬ augusztus 7-én jelenik meg. Az alapokról kezdtem el, a semmiből felépíteni a dalt, saját magam. A dalszövegeket és a vonalait körülbelül 3-4 óra volt összerakni. Ez most gyorsan jött ki. Az egész egy hónapba telt, hogy kész lett.
A HeyWhatsUp egy nyári, táncos, bulizós zene. Nincs semmi mélyebb jelentése, vagy ilyesmi... Arra gondoltam, hogy csinálok egy olyan valamit, amit lehet hallgatni, miközben körbe-körbe vezetünk (nevet).
Megengedték elkészíteni ezt a videót annak ellenére, hogy mi a menő. Ez egy éjszakai díszlet. A rendező és én megtárgyaltuk az ötletet. Elmondtam, mit szeretnék csinálni a videoklipemben.

Ez dokumentumfilm-szerű, a sok mozgással és tempóval. Bemutatja Tokyot/Japánt. Olyanokat, mint a jövő, gésa, kimonó, iskolai egyenruha~. Dolgokat, amiket látni szeretnél Japánban. Vettük ezeket és becsomagoltuk őket egybe. Így elkészült ez a saját gondolataimmal, és a rendező által belevitt dolgokkal.

A CD grafikáját illetően, a kezdeteknél még a nyári érzés volt az ötletünk, de a forgatás alatt már nem tetszett úgy. További információ a PV-ről, egy egy "Jövő Sokk", hogy... látható benne néhány furcsaság (nevet). Vissza a CD grafikához:
Az egyik CD-hez jár fotókönyv. Elkészítettük, és egy csomó rendszeres ruhát használtunk hozzá. Tehát miközben forgattunk, úgy döntöttünk, hogy az eredeti ötletünk a nyárról nem működik, így megváltoztattuk. Bár a CD borítók külseje már a kezdetekkor el volt döntve.

Őszintén szólva, a CD borítóknak sincs semmi mély értelme. Azt forgattuk, amit akartam a fotókönyvhöz és a legjobbakat felhasználtuk a borítóhoz. Úgyhogy azt hiszem, sok tartalma lett a lemeznek. Oh, yeah, yeah, vissza a borítóhoz, a kedvenc képeimet használtuk hozzájuk.

Úgyhogy kérlek, hallgassátok az új lemezemet, a Hey What's Up?-ot. Akanishi Jin voltam. ByeBye.


Forrás: JABEP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése