2013. augusztus 25.

[Fordítás] Junno és Kame beszélgetése a júliusi MyOjoból

A júliusi MyOjoban Junno és Kame beszélgettek.
Egy rövid kis diskurzust olvashattok tőlük, de a végén nekem nagyon tetszik, amit Kame mond. 

Jó szórakozást hozzá!


A fordítás megtekintéséért kattints a folytatásra: 



Kamenashi: Már jó ideje történt… hogy mi ketten együtt voltunk valahol. Elmentünk egy gyakorló golfpályára, igaz?
Junno: Igen. Esett az eső aznap, igaz?
Kamenashi: Így van. Mivel heves esőzés volt, egy kamion vizet fröcskölt a mi autónkra, ami gátolta a kilátást a szélvédőn.
Taguchi: Nem láttam semmit három másodpercig.
Kamenashi: Azt hittem, meg fogunk halni. De visszaemlékezve rá, vicces volt. Azóta nem lógtunk együtt ketten, igaz?
Junno: Nem igazán volt közös időnk a munkarendünk miatt. Én mindig csak várok.
Kamenashi: Miről fogunk mi most beszélni? Mindig a szorgalmunkról tudunk beszélni a munkában.
Junno: De Kame, úgy tűnik, javítja a hangulatodat, ha szakét iszol. Ki kellene próbálnunk, és elmennünk egy mixerbe. (A mixer egy olyan parti, ahol a testvériségek és a diákszövetségek együtt elmennek inni, és szocializálódni.)
Kamenashi: De nem akarok.
Junno: Eh? Pedig jó mókának tűnik. Szeretnék inni veled.
Kamenashi: Oké, ha meghívsz.
Junno: Eh? Az a fajta ember vagyok, aki belép a területedre?
Kamenashi: Eh? Belépni a területemre? Te alkalmas vagy az összejövetelekre, de ez bonyolult.
Junno: Talán lehetetlen számomra, hogy egy emberi személy legyek.
Kamenashi: Mielőtt jóban lettünk, azt hittem, hogy te egy félénk típus vagy (nevet)
Junno: Ahahahah. De azt is gondoltad, hogy különleges vagyok?
Kamenashi: Nos, te vagy az egyik, aki összehozod az embereket. Neked van a legnagyobb esélyed, hogy emberi kapcsolataid legyenek.
Junno: Eh~ De olyan típusok vagyunk, akik nem lesznek szégyenlősek az idegenekkel?
Kamenashi: Bár rendben vagyok, ha emberekkel foglalkozok, olykor váratlanul félénk leszek velük is.
Junno: Ez rendben van. Menjünk, és igyunk tequilát.
Kamenashi: Nem iszok olyant. Mert erősnek kell lennem, nem akarok összeomlani más helyeken az otthonomon kívül.
Junno: De szeretném, ha engem hívnál, ha összeomlasz.
Kamenashi: Semmi esély rá. Nem szeretném ezt az oldalamat megmutatni neked.




Az angol szöveg forrása: LINK

2 megjegyzés:

  1. Aranyos ez a kis interjú, de mi miatt tetszett annyira a vége? Kíváncsi vagyok a véleményedre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tetszett, amikor mondta, hogy erősnek kell maradnia, mert nem akar az otthonán kívül máshol összeesni. Tudom, hogy Kame alapból nem az a típus, aki részegen fetrengve járná az utcákat, de akkor is tetszett ez a mondata :) Olyan Kames volt. Ráadásul, amikor Junno mondta, hogy ha így alakulna, hívhatja őt segítségnek, és azt mondta rá, hogy nem akarja ezt az oldalát megmutatni... :) Kame az ilyen apróságokkal is le tud venni a lábamról. Igazán szeretem, ahogy gondolkodik.
      (Magam ellen beszélek kicsit, mert Jin részeges képeit pl imádom XD De Kamet pl nem tudom elképzelni, hogy ilyen képek készüljenek róla, és nem akarom. )

      Törlés