2013. augusztus 21.

[Fordítás] Kame Camera 30. - A kényelem érzete

A Maquia sorozat a 30. részéhez érkezett, melyben Kame ezúttal arról beszél, milyen helyzetekben tudja kényelmesen érezni magát.

A részhez tartozó képekre pedig ugye mindenki emlékszik?



Igen, Kame a cuki kutyussal :)

Jó olvasást!

A fordítás megtekintéséért kattints tovább: 






A kényelem érzete

[A munkában, a szerelemben, az emberi kapcsolatokban. Alkalmazkodok mások ritmusához, így kényelmesen tudom érezni magam, bárhol is vagyok.]

Amikor szörfözök, nem gondolok felesleges dolgokra, és tudok pihenni úgy, hogy csak egyszerűen alámerülök a tengerben. Mivel egy teknős vagyok, ha csak a szárazföldön maradok, az állapotom romlani fog (nevet). Amikor erőtlennek érzem magam a tengerrel szemben, megbánóan arra gondolok "Ne legyek tele önmagammal, amikor a földön vagyok"

Azt hiszem, nincs "kényelmetlen" hely számomra. Úgy gondolom, jó vagyok a fejlődés művészetében, hogy képes legyek élvezni, bárhol is vagyok, bármilyen helyzetbe is kerüljek. Ebben a munkában nagy szerepet kap ez. Például, az OreOre film forgatása közben a mindenféle "én" ábrázolásokba mindenemet beleadtam. Nehéz volt nagyon, például az alvási időm 2 óra volt, de élveztem akkor is. Vegyük csak Kase-kunt a meglepetéssel, és a kenyérpirítóval az öltözőben, és a mochi sütéssel (nevet). A "Youkai Ningen Bem" időszak alatt nem akartam, hogy a karakter beszivárogjon az emberi kapcsolataimba, így elég sztoikus életmódot éltem, de hogy ezt kompenzáljam, például megőrültem az illatokért, vagy belefullasztottam magamat a zenehallgatásba. Elégedett vagyok a fennmaradó 5 érzékemmel, és élveztem [a tapasztalatot]. Ezen gondolkozva, sokféle magazint vettem a lakberendezési divatokról, és gyakran nézegettem kirakatokat gondolatban is (nevet). Ebben a munkában nincs időd, vagy nem tudsz kimenni az utcára, így vannak olyan személyes vágyak, amiket nem tudsz fizikailag teljesíteni, így képes leszel kialakítani egy korlátozott befolyásolási területet, hogy elégedett légy, bevezetve az életstílusodba olyan dolgokat, amik izgatják az érzékeidet, vagy növelik a képzeletedet. Éppen ezért, biztos vagyok benne, ha én el is megyek az extrém végére a világnak, akkor is tudok olyan helyet csinálni magamnak, ami kényelmes számomra.


Szeretném a sajátomat egy lány ritmusáéhoz állítani. Erre gondolni talán már maga a szerelem.


Az emberi kapcsolatok hasonlóak. Úgy gondolom, alapvetően egy "kényelmes személy" vagyok másoknak Ez azért van, mert még ha rá is erőltetem a stílusom másokra, nem érzem magam jobban, nekem ez természetes. Először is, tanulmányozom a másik személyt, és megkeresem a kulcspontokat. Csak miután sikerül, hogy a másik személy élvezze, akkor tudok én is a saját vágyaimra koncentrálni szabadon. Ez így van mindennél. Amikor én voltam a színházi vezető a színpadon játszásban is: amikor a szereplőgárda többi része szabadon tud játszani, akkor leszek képes én is szabadon mozogni. Folyamatosan figyelembe veszem a TPO-t (Time=Idő, Place=Hely, Occasion=Alkalom) és ez ugyan az. Ha kertészkedés közben bőrkabátot és bőrnadrágot húzok, végül olyan érzésem támad, hogy nem tudok azonosulni a növényekkel. Jobb hosszú csizmát és kötényt viselni, mert ilyenkor úgy érzem, a növények is elégedettek, és boldog leszek (nevet). Jó érzés igazodni másokhoz, és szeretek együtt dolgozni. Szeretnék csatlakozni a légzéshez és a mozgáshoz, és szeretnék társulni a mélységekig.

Gyakran mondom, hogy a hullámhossz fontos a szerelemben is, de röviden ez a ritmusérzék. Még ha el is bűvölték egymást, akkor is képesek együtt lenni, vagy nem, minden attól függ, hogy az egyes emberek ritmusa mennyire egyezik meg egymással. Még ha ez egy olyan ritmus is, amit nem ismerek, amit gondolok, az az, hogy "Hozzá akarom hangolni magam ennek a lánynak a hangjához.", ez talán már a szerelem. De tudjátok, a szerelemmel kapcsolatban úgy érzem, ahogy a kapcsolat egyre jobban mélyül, egyre bonyolultabb lesz kényelemben érezni magad állandóan. Ha egy lányról van szó, akivel csak most megyek randira, akkor tudok alkalmazkodni hozzá sok alkalommal, ahányszor csak kell, de ha egy olyan lányról van szó, akibe komolyan beleszerettem, az azt jelenti, hogy ő mélyen be fog lépni az életembe. Ennek alapján, ráhangolódok a hullámhosszára és próbálok létrehozni egy nyugodt kapcsolatot, amiben tudok kényeztetni és elkényeztetve lenni. De az életem alapja, ahogy várható volt, a munka. A munkám tartalmától és feltételeitől függően, a ritmusom végül is gyorsan változik. Még ha általában jó is vagyok a másokhoz való alkalmazkodásban, amikor kikapcsolt módban vagyok, hirtelen meg tudom változtatni a modulációt, így vannak időszakok, amikor jobban érzem magam, ha olyankor olyan személlyel vagyok, akivel passzol a hangulatunk. Vannak esetek, mikor hiába vagyunk együtt, nem látszik, hogy figyelmet szentelnék rá, a személy mellettem nyugtalanul érezheti magát. Lehetetlen folyamatosan máshoz igazítani a ritmust, és az is fájdalmas, amikor valaki minden erejével megpróbál hozzám igazodni. Az olyan nő az ideális, akinek van mozgástere, hogy mérsékelten békén hagyjon, miközben időről időre az érzés nem megfelelő. Azt kívánom, hogy legyen olyan nő, mint a múltban, figyel rám három lépés távolságból. Azt akarom, hogy ügyesen adjon nekem helyet, ne alkalmazkodjon az én ritmusomhoz, hanem figyeljen rám... Végül is, egy ilyen dolog csak tekinthető önzőségnek, nem? (nevet)

Kame állandó megfigyelés pontja:

A fotózás sztárja Pipi-chan, a kutya. Kamenashi-kun maga is gondját viseli kutyáknak, így jól kommunikál velük. "Igazság szerint azt akarom, ha a kölykeimre otthon tudnék vigyázni, de sajnálnám őket, amikor csak néhány órát tudok otthon lenni. Rábíztam őket a szüleimre az ő házukban, és olykor megkérem őket, hogy hozzák el hozzám."
A padlón fekszik, játszik és csókolgatja Pipi-chant. Annak ellenére, hogy ez az első találkozásuk, elsőre összebarátkoznak. Végül Pipi-chan köré fonta Kamenashi-kun a karjait és láthatóan jó érzéssel szunyókált.



Angol forrás: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése