2013. augusztus 23.

HWU rajongói esemény Tokyoban - 2013.08.23.

A tegnapi találkozóhoz hasonlóan, ma Tokyoban tart eseményt Jin, a Studio Coastban.

Ma is összegyűjtöttem a rajongók beszámolóit, a kérdezz-felelek fordításait, és egyéb érdekességeket a találkozóról.




További részletekért kattints a folytatásra: 



Úgy tűnik, ZenTN és Josh (Keibo) is ott lesznek ma az eseményen. És a tegnapi tweet alapján Carl Rinsch is. 


Mindenki, aki belép az eseményre, kap egy kártyát, amin Jin vezetéknevének betűi közül szerepel egy. A.K.A.N.I.S.H.I

Rajongói beszámolók: 
  • Jin fehér pólót, fekete sapkát viselt, és volt nála esernyő is, mikor belépett a terembe. 
  • A férfi résztvevők száma meglehetősen magas
  • Sok cosplayes van a közelben, Jin cosplayerek is vannak












  • Kamerák és fényképezőgépek is vannak az eseményen
  • 8 óra körül még folyik a dalok válogatása az albumra, ismét véleményezés és szavazás van a rajongóknak. 
  • Az első fanbeszámoló: NEON. PINK. UNDERPANTS. - Jinen pink alsónadrág van. :D Köszönjük
  • 90perces volt az esemény, hasonló dalokkal, mint tegnap, de új kérdésekkel
  • Jin: "Rajongóim, sok dolog történt a múltban és sok minden fog történni a jövőben is. Ilyen az élet, történnie kell valaminek."
  • Az egyik dal címe, ami jelölve van a lemezre: One Love  - ez egy japán dal
  • Zen, Keibo, Shirota Jun, and Rian az emeleten ültek, és onnan figyelték az eseményeket. 
  • Jin ismét beszélt arról, hogy a házassága nem villámházasság, tervezve volt már a baba előtt. 
  • Nagyon meleg volt a vége felé. Néhányan össze is estek, de Jin és a személyzet jól kezelték a helyzetet. 
  • Amikor valaki összeesett vagy elájult, Jin tényleg aggódott. Megállította a demót, és mondta, hogy ne lökdössék egymást erősen, ha nem érzik jól magukat. A személyzet segített mindenkin, aki nem érezte jól magát.
  • Kb 20-30 fiú rajongó volt. Jin boldog volt, hogy sok kéz emelkedett a magasba (valószínűleg megkérte, hogy a fiúk emeljék fel a kezüket?) A VIP vendégei és a személyzet is felemelte a kezét, hogy megviccelje. 
  • Jin: "Mindenki azt gondolja, 'azért nincs MC rész a koncertemen, mert Jin nem tud jól beszélni', ez egy módja, hogy védjem magam."
  • Miközben játszották a demo dalokat, Jin elfelejtette, hogy már megitta az italát. Amikor felvette, hogy igyon egy kortyot, üresen találta, és ilyen arccal nézett a közönségre: (´・_・`) 
  • Jin ismét biztosította a rajongókat, hogy nem számít, mi történt, vagy mi fog történni, mert visszatért. Így azt kéri, hogy továbbra is bizalommal támogassuk őt. 
  • Jin ismét megköszönte a rajongóknak, hogy megvették a lemezét. Azt mondta, meglepődött, hogy ilyen sok példány elkelt, de boldog volt. A Jimushoban is meglepődtek. 
  • Jin a végén nyújtózkodott, ekkor látszott ki az alsónadrágjának a széle, ami pink volt. Nagy sikítás követte. 
  • Jin nagyon közvetlen volt, sokat viccelődött és incselkedett. 
  • Jin kényelmesen ült a színpadon, kihoztak egy párnát is, és egy alacsony dobozt, és azon ült. Így a színpad magasságával együtt jó látószögben volt, és közelebb is érezték a rajongók. 
  • Jin maga szervezte és tervezte a világítást és a színpadi effekteket is erre az eseményre. 
  • A találkozó a Summer Loving dallal kezdődött. 
  • A Key to your heart-ot nagyon szépen adta elő, szépek voltak a fények és az effektek, hangulatos volt, csak talán kicsit lassú. A Kérdezz-felelek rész után adta elő ezt a dalt.
  • A rendezvényt a HWU zárta, ami megrázta a házat. Tökéletes klubdal. Dübörgött a basszus a láb alatt, stroboszkópokkal a táncos részek alatt, diszkó fények a többi részen. A rajongók végig tapsoltak, a Hey That's Up részt pedig kórusban énekelték. 
  • Jin mind a 3 dalt a lemezéről élőben énekelte. A kórus rész és a versszakok voltak élők, a többi előre felvett énekkel ment, ahogy a vokál is, és olyan volt, mint egy igazi koncert.
    A Ladies and Gentleman boys and Girls Everybody rész is előre felvett volt.
  • Jin mosolygós volt, integetett és tapsolt a számok alatt, és jól is mozgott, boldognak tűnt a bőrében, és elégedettnek

Jin VS Rajongók: 

Fiú rajongó: Szeretlek
Jin: Ah, ezzel kapcsolatban egyenes vagyok, nem vagyok meleg... Milyen fajta szeretet ez?
Fiú rajongó: Mint előadót
Jin: Ez esetben nagyon örülök. Köszönöm. 

Jin: Osakában éreztem, hogy sok fiú rajongó eljött
Fiú rajongó: Mert nagyon szeretünk
Jin: Nos, boldog vagyok, de ez a szó értelmezésétől is függ. (hogy milyen módon szeretik)

Jin: Ami a divatot illeti... Mindenki TOKYO felsőket visel. Boldog vagyok. Láttátok a HWU PV-m?
Rajongók: Igen!
Jin: Sosem láttam más előadót, aki közvetíteni próbálta Tokyot a világ felé. Úgyhogy én meg akartam tenni. Menő, nem igaz? Látni, hogy mindenki TOKYO pólót visel, ahogy Tokyoban sétál.
Rajongók: Umm.

Jin: Kövessetek egy új korszakba!
Rajongók: Eh?
Jin: *újra próbálja* Létrehozunk egy új korszakot!
Rajongó: A-ah, új világ, nem új korszak!

Mielőtt elkezdődött a demok lejátszása egy fan bekiabált:
Rajongó: Akanishi-san, mit fogsz később csinálni?
Jin: *elővette az Iphoneját* Csinálok képeket (a rajongókkal). Hai chee~se smile!

Jin: Van még valami szórakoztató kérdés? "Mi érdekel mostanában?" ugorjuk át
Rajongó: Eh?
Jin: Mi érdekel...
Rajongó: Ez olyan...
Jin: Mostanában... mi a helyzet veled? A srác szemüvegben... mi érdekel mostanában? Ah... két szemüveges srác is van. Első.
Rajongó: HWU lemez
Jin: Hálás vagyok ezért a válaszért, de azért tettem fel neked a kérdést, hogy segíts nekem. Következő személy.
Rajongó: Láttam, hogy voltál külföldön, ezért én is szeretnék oda eljutni.
Jin: Boldog vagyok, hogy valaki miattam érdeklődik az angol iránt.
Rajongó: Én is voltam már külföldön.
Jin: Eh? Voltál?
Rajongó: Igen, tavaly.
Jin: Az jó. Hogy mi érdekel az emberekben... Szeretem az embereket, szeretek velük beszélni, ha tudok angolul beszélgetni, odamegyek a másikhoz beszélni.
Rajongó: És mi van Meisával?
Jin: Rendben. Amikor sok emberrel találkozok, több egzotikus ötletem támad.


Kérdezz-felelek: 

Kérdés: Kivel szeretnél együtt dolgozni?
Jin: Yamapi, Ryo-chan, Crystal Kay, és Beni is.
Rajongó: És Meisával?
Jin: Vele is jó lenne, ha igent mondana, szívesen, de szerintem nem menne bele.

Kérdés: Mi a titka a szép bőrödnek?
Jin: Nem teszek semmit érte. Talán, hogy nem vagyok annyira szőrös. Szükségem van több szőrre a lábamon
Rajongó: Nem, nincs szükséged
Jin: Megőrültél? Mindenképpen kell! Minden férfi szőrösebb lábra vágyik.

Kérdés: Mit szeretnél az utolsó vacsorádra? (mielőtt meghal)
Jin: Csirkét.

Kérdés: Szeretem, amikor Jin énekel egy dalt, és szeretném tudni, hogy játszol drámákban/filmekben is?
Jin: Csak a 47Roninról tudok beszélni.
Rajongó: Semmi egyéb?
Jin: Nincs filmem vagy doramám most Japánban.
Rajongó: Eh?
Jin: Mert elfoglalt vagyok. Kicsit elfoglalt.
Rajongó: Szeretnék látni egyet
Jin: Legközelebb.

Kérdés: Mennyi ideig tart elkészíteni egy dalt?
Jin: Attól függ. Van, amikor két hétig is eltart, de van, hogy gyorsabb. Például a HeyWhat'sUp? 3-4 óra alatt elkészült.

Kérdés: Tokyo melyik részeit szereted a legjobban?
Jin: Tokyoban? Roppongi. De szeretem a divatot is, így Harajukut is.

Kérdés: 10 év múlva is fogsz még énekelni?
Jin: Fogok. (Gondolkodás nélkül rávágta)

Kérdés: Mit szeretnél legközelebb csinálni?
Jin: Nyitni szeretnék egy klubot.
Rajongó: El szeretnék menni.
Jin: Már mondtam, nem? El kell jönni!
Rajongó: *nevet*

Kérdés: És mi a helyzet az órákkal?
Jin: Az órák jók (nevet). Tudod? Nem az a fajta, ami csillog, az olyan, amitől hercegnek tűnsz

Kérdés: Miről álmodsz?
Rajongó: Ez az én kérdésem.
Jin: Tiéd? Kérdezhettél volna jobbat is.
Rajongó: Bocsi
Jin: Arról, hogy forradalmasítom az új világot, és én leszek az óceán királya.

Kérdés: Legjobb emléked a nyáron?
Jin: Az album készítése alatt végig a stúdióban kellett rostokolni, de aztán volt egy kinti felvétel a PV-hez, egy partyjelenet. Nem tudom, mennyi ideig forgattuk ez, elég sokat ittam akkor.

Kérdés: Milyen típusú ruhákat szeretsz?
Jin: Mint a TOKYO póló. Elég ezekből a kérdésekből. Nem szeretem a csillogót

Kérdés: Mire mutatsz a PV-dben?
Jin: Mit látsz? Az... Ha azt mondom, Rainbow bridge (Szivárvány híd), tudod?
Rajongó: Igen
Jin: Nem mondom a PV-ben, hogy Rainbow bridge?
Rajongó: Nem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése