2013. augusztus 29.

Kame a News Every műsorban - 2013.08.29.

3 megjegyzés:

  1. Hajaj, de milyen elegáns volt a kezdő dobása.
    Szerintem óriási megtiszteltetés, hogy övé volt a kezdő dobás.
    Ilyen hihetetlenül jóképű műsorvezetőt és sportkommentátort még nem pipáltam ki!
    Hát gratulálok is neki, sok mindent elért már.

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök a sikerének!
    Azt hiszem nem véletlenül bizták meg, hogy ezt a nagyszabású rendezvényt műsorvezetőként "levezényelje" másodmagával.
    Ugy tudom, hogy nem ez volt az első kezdő dobása.
    Igaz nem hivatásos baseball játékos, de igy is sok mindent elért már.
    Szerintem ha ne lenne énekes, akkor egyik legjobb és legdögösebb játékos lenne.
    De igy hogy énekes is, mégis kapcsolatban maradt baseball-al, nagyon sokoldalú művész lett belőle, mert ugye közben mást is csinál.
    Tényleg kezdő dobása nagyon elegáns volt!

    VálaszTörlés
  3. Kame mindig is kitartott a szenvedélye mellett, és szerencséje is volt, hogy ennyi lehetősége lett azóta is a baseballra, és el is ismerik benne. Nem csupán egy idol, aki a baseballról beszél, de tehetséges is benne, és ezt meg is mutathatja. Nagyon büszke vagyok rá!

    VálaszTörlés