2013. augusztus 17.

Miura Shohei megemlítette Kamet

Miura Shohei mentioned about Kame.

“Eversince I co-starred in “Gokusen The Movie” with Kamenashi-kun, I’ve been receiving so much kindness (from him).
At first with his cool image, I felt a bit afraid of him. But when we went filming on rural location, we stayed together all day long so I realized that he’s really a good guy. Suddenly, we became friends.
Now he’s like my elder brother whom I can talk about anything with. I consult him about works sometimes. I think I can talk open-mindedly with Kamenashi-kun.
Delicious foods like sushi or tempura, or restaurants that I can’t go, he often takes me to. Recently, I was given a treat of crabs with Kamenashi-kun’s family (laughs). Everytime, I feel really grateful.”

Nem tudom, mikori, de ha már úgyis pletykálnak közös doramáról, úgyis aktuális:

Miura Shohei megemlítette Kamet:
"Azóta, hogy együtt szerepeltem a "Gokusen - A filmben" Kamenashi-kunnal, annyi kedvességet kaptam (tőle).
Először a menő imidzse miatt úgy éreztem, kicsit félek tőle. De amikor elmentünk forgatni vidékre, együtt voltunk egész nap, és rájöttem, hogy ő tényleg egy jó srác. Hirtelen barátok lettünk.
Most olyan, mintha a bátyám lenne, akivel mindenről tudok beszélni. Konzultálok vele néha a munkáról is. Úgy érzem, nyíltan tudok beszélni Kamenashi-kunnal.
Finom ételeket, mint a sushi vagy a tempura, vagy éttermek, amikbe nem tudnék amúgy elmenni, ő gyakran elvisz ilyen helyekre. Nemrég ettem rákokat Kamenashi-kun családjával (nevet) Mindig nagyon hálásnak érzem magam."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése