2013. augusztus 17.

Taguchi Junnosuke no Hanashi - 2013.08.11

Egy szép hosszú Hanashit olvashattok ezúttal, ami hála annak, hogy a Jweb angolul is posztolja, és a rajongók, akiknek meg van ez az alkalmazás, megosztják velünk, sokkal hamarabb, és teljes változatban tárulhat immáron elénk

Jó olvasást!

A fordítás megtekintéséhez kattints tovább:


Hello!

Boldog második évfordulót
Köszönöm, hogy továbbra is támogattok
Próbálok a lehető legélvezetesebbet nyújtani
a harmadik évben is.

Hamarosan megemlékeznem a második évfordulóra,
kezdve egy kettős fejléccel.
speciális
Ez alkalommal...
Bele tartozik a  "Taguchi bejárata"
És elfogadom a  "Mai tájat" is
mindenkitől.

Két hétig fogadunk el nevezéseket, két
alkalommal a szokásosnál hosszabb ideig.
Várom a szívből jövő bejegyzéseiteket.

Az archívum is elérhető online
bár nem sokan tudnak róla
Irány nosztalgiázni az archívumból

Oké, ezzel a résszel kezdek ismét
"Taguchi bejárata"

Először is,
SuiSui
"Taguchi-kun egy sportos, aktív típusnak tűnik, de mit olvasol mostanában? "

Igazából szeretek kinn lenni a szabadban. Szépen lebarnultam idén.
De a benti létet is élvezem.
Egyébként a könyv, amit olvasok most,
az az Eien no 0
Az oka, hogy Ue-Pii szerepelni fog a
film változatában, de azért is
mert szeretem a repülőgépeket és csatahajókat, és
szeretnék többet tudni
Japán történelmének ezen részéről.
Úgyhogy ezt választottam.
És nagyon érdekes,
Úgyhogy várom a mozifilmet.

Legközelebb a Tokyo Bandwagont fogom olvasni

Következő
Szeretnék Solioban utazni valamikor.
"Nemrég elkezdtem járni vezetési tanfolyamra. De az eredményeim gyengék voltak, és az iskolában is vannak alkalmassági vizsgálataim és feladatok, amik idegessé tesznek. Te mit csinálsz, ha ideges vagy?"

Nos... a nehézségek hajlamosak arra, hogy egyszerre érkezzenek.
Ez teszi őket nehézzé
De minden nehézség
a te tartományodon belül esik.
Az összesűrűsödést mérlegeld, hogy valamit elhagyj

Számomra most az első feladat,
hogy a takarításra koncentráljak.
Számodra a minősítési vizsgálat a legfontosabb
a jövőd érdekében
De hogy megszerezd a képesítést, vannak feladatok
amiket meg kell tenned, igaz.
Ha listázod a fontossági sorrendet ehhez hasonlóan
könnyebb lesz a dolgokra koncentrálni
vannak dolgok, amik miatt felesleges
idegeskedni.

Ha összehasonlítom a zenét, az előadást, a világítást...
jövőbeli dolgok, mint ez, nem fordulnak meg a fejemben
(Most, hogy kezdek beleszokni a komponálásba,
talán mégis gondolok ezekre kicsit)

Első a hangzás
aztán a dallam
és végül a szöveg.

Lépéseket állítani,
ez minden alapja
Hasonló, mint amikor azt csinálod, ami vagy.
Ne ess pánikba, nyugalom, és láss munkához!

Sok sikert!

végül,
Nontan
"Nagyon szeretem a gyozat. Mik lennének a KAT-TUN tagjai, ha kínai ételek lennének?"

Kame → csípős-savanyú leves
Jun → Gyoza
Koki → Mapo doufu
Ue → Paprikás steak
Naka → Tenshindon

Szeretem az édes-savanyú sertéshúst
fekete ecettel.

Ennyit a hétre.
Jövő héten lesz lehetőség még.

A következő szegmens:
"A nap fogása"

Ez a rész az én ötletem volt
Mondtatok nekem valami jót.
Úgy gondolom.

Nos, ez a mai...

Megvettem az új online RPG-t
és tervezem, hogy
játszok vele a hó végén.
Jó online lenni, mert tudok
normális beszélgetéseket folytatni.
Koichi Domoto is játszik
Egyébként, meghívtam  Hiroki Uchi-t is.

Mondtam neki, hogy köszönjön, ha lát engem online.

És most következzen az eheti utolsó
szegmensünk:
"A nap szava"

Gyerünk

Mostanában a téma
Próbálj őszintén viselkedni mindenkivel
Sok junior csatlakozott
és a legtöb vezető is fiatalabb
mint én.
Ezért kell, hogy seniorként viselkedjek

Próbálok erre emlékezni, amikor
hirtelen nyilatkozok valamit.

Ennyi volt a hétre
"Taguchi Junnosuke története"
Szeretném folytatni ezt a harmadik évben is, és
kipróbálok új dolgokat, remélem
mindenkinek szórakoztató lesz, úgyhogy nézzétek

Várom a bejegyzéseiteket a speciális részben
Mondd el a barátaidnak is, akik
más csapatok rajongói.

Jövő héten találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése