2013. augusztus 31.

Taguchi Junnosuke no Hanashi - Today's Scenery [1-5. rész]

A 'Today's Scenery' egy speciális projekt, amit Junno a 'Taguchi Junnosuke no Hanashi' 2 éves évfordulója alkalmából ad a rajongóknak.
Ez egy válogatás a rajongók által beküldött képekből, és a hozzájuk tartozó magyarázatokból, amiket Junno kommentálni fog.
Augusztus 26 és 31-e között jelentkezett napi 2 résszel. 


A bejegyzések a következő módon néznek ki: 
  • kép
  • adatok a képről
  • Junno gondolatai

A részek fordítását megtekintheted, ha tovább kattintasz: 

★Vol.1.















[Fényképezte]
Miya

[Magyarázat]
Az extrém meleg miatt a mi veszélyes
macskánk (<- gyakran harap meg embereket),
Hina, háton fekve alszik.
Óvatosan csináltam a képet. 


Egy öregember? 
A macskák szeretnek lazítani, nem?
Egyébként, a kora délutáni szünetemben
én is ilyen pozícióban voltam. 

Egy öregember vagyok.

★Vol.2.


















[Fényképezte]
Kő, papír, olló testvérek

[Magyarázat]
Én egy háziasszony vagyok, a 40-es éveimben járok, 
és imádom a KAT-TUN-t. 
A legutóbbi hőhullám... Elfeledkeztem a mini paradicsomaimról, 
és sietve kellett leszednem őket. 
Éppen jókor szedtem le őket, amikor megértek az evésre. 
Szóval... mi szórakoztunk velük kicsit,
mielőtt megettük őket. 
A gyerekek kidekorálták őket matricákkal. 
És csináltunk 5 paradicsom űrhajóst. 
Várom, hogy lássam, ahogy ti öten a
KAT-TUNban feljuttok.


Egy pillanatig azt hittem, hogy ez egy tündér fotója. 
Nem tudom, mit mondhatnék, 
tetszenek ezek a nyugodt kifejezések. 
Én is ki szeretném próbálni, és paradicsomokat nevelni. 


★Vol.3.















[Fényképezte]
Okazu

[Magyarázat]
Beültettem a zöld falat ezen a nyáron goyaval. 
Mosolyogva ritkítom a goyat. 
Természetesen megettem, amik megnőttek. 
Nagyon finomak voltak. 


Ez nem hasonlít rám valamiért?!
Ha te zöld falat növesztesz goyakból,meg is 
tudod enni őket, és jól leszel. 
Igazán környezetbarát. 


★Vol.4.















[Fényképezte]
Kasshi

[Magyarázat]
Ez az én kutyám, Marin, és a nimfa papagájom, 
Ponzu. Ők jól megvannak együtt, 
amíg várják, hogy az apukájuk hazaérjen. 
Hátulról kaptam le őket!


Ez a pár...
olyan ártatlanok. 


A kutya olyan bolyhosnak tűnik, úgy érzem
nagy ölelést akarsz adni neki hátulról. 


Egyébként, beszél a papagáj? 


★Vol.5.

[Fényképezte]
Sakura

[Magyarázat]
Augusztus 17-én fotóztam. 
Ez egy szezonon kívüli pitypang. 
Egy nyilvános helyen virágzik a gyepen,
amit mi klubnak használunk a nyári szünetben. 
Persze ez nem minden, ez mindenütt ott van! 
Augusztus elején magfejek voltak mindenhol. 
A diákok nem tartják érdekesnek, 
úgyhogy én vagyok az egyetlen, aki élvezi ezt. (LOL) 
Meleg van minden nap, de ezen a helyen olyan, 
mintha tavasz lenne, így kényelmes. 


Ez egy későn virágzó pitypang, igaz? 
A pitypangok nagyon erősek,
ez mind megnyugtató és bátorító. 
Szép lenne, ha következő évben is virágozna ekörül. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése