2013. augusztus 31.

Tokyo Girls Collection - video

Fancamok: 

DJ rész Jinnel:

HWU:

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem a videot. Hát nem is tudom mit mondjak.
    Fergetegesen lehet bulizni ezen számon, az utolsó leheletig ott maradnék és buliznék, mint egy örült.

    De mit látok??

    Időközben látom, hogy mennek el az ottlévők és a bevonuló modelleken sem láttam azt, hogy átérzik is mennyire bulizos ez a szám - ugy immel-ámmal -, de azért rázták magukat.
    Állítom, hogy az europai modellek jobban hozzák a formájukat egy ilyen számnál.

    Pedig Jin kitett érte mindent, a kis drága.

    Ha megtanulom a szöveget és épp ott lennék, biztos ordítanám.
    Biztos, hogy volt aki élvezte az egészet, de ebből a szemszögből ahogy a videot felvették, ezt láttam.

    Tudom, hogy ott egy kicsit más a kultura.

    Ez volt az első benyomásom a videoról, de muszáj még 1x megnéznem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem, mire fel ez a hangulat, bár lehet, hogy nem olyan fajta esemény volt, nem olyan rétegnek, akik annyira tombolósak lennének. Nem tudom.
      De ez a szám pörgős és táncolós, élvezhettél volna jobban. Jin is mindent beleadott.

      Törlés