2013. augusztus 12.

Wink Up 2013.09 - Fórum

[DENGONBAN WINK UP 2013.09]

NEWS, Kato Shigeaki
Uedanak: A beosztásom nem jött ki úgy arra a napra sem, majd legközelebb!

Sexy Zone, Nakashima Kento
Kamenashi-kunnak: Levágattam a hajam. Mit gondolsz róla?

KAT-TUN, Nakamaru Yuichi
Kojima rendezőnek: Köszönöm szépen a teljes változatot. Nagyon várom, hogy lássam ezt a sorozatot folyamatosan fejlődni.
Inohara-kunnak:Gratulálok a kisbabához. Imádkozok, hogy egészséges és energikus baba legyen.

Kikuoka Masahiro (veterán)
Ueda-kunnak: Két évvel ezelőtt egy üzenetben azt kérted "Kérlek, mondd meg, melyik éttermek jók Osakában" úgyhogy én megnéztem mindent, és vártam, de te nem hívtál, és most már régi az információ. Meg fogom nézni újra, úgyhogy kérlek, gyere újra Osakába. És kérlek, hívj meg enni. Várni fogok!

Johnny's Jr., Sugita Rinne
Koki-kunnak:Láttam az augusztusi fórumot. Köszönöm, hogy írtad, hogy kíváncsi voltál rám. Juri-kun mindig a gondomat viseli. Boldog lennék, ha megnéznéd a R no Housoku-t, ha van egy kis időd. Ha mi valaha találkozunk, kérlek, köszönj. Köszönöm szépen!

Forrás: http://enshinge.livejournal.com/817031.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése