2013. október 26.

[Fordíás+Képek+Videó] Tokyo Bandwagon 3. része

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

Ao ismét üzent az epizód előtt: 
Hello, mindenki!! (^^)/
Ao Hotta vagyok (@_@)
Ma kerül vetítésre a ‘Tokyo Bandwagon’ 3. epizódja!!
Ebben a részben sötét árnyak tűnnek fel a Tokyo Bandwagonban
Én is olyan gyorsan fogok futni, ahogy csak tudok a szandálomban (LOL)
És, és...Suzumi-chan????
Hirtelen fejlődés következik be!!
Ne merészeld elmulasztani! (^^)Y
A Hotta család vár rád a ★Tokyo Bandwagonban 9 órakor (^^)/★

Az epizódot megtekintheted az alábbi LINKen.

Képek az epizódból:

















3 megjegyzés:

  1. NiyYa!

    Sajnos a 3.epizodos linket már törölték, de találtam másikat és nem tudom meddig lesz fenn:

    https://vk.com/kazuya_kamenashi?z=video-39091826_166774207%2Fvideos-39091826

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Jó, hogy szóltál, sajna ritkán ellenőrzöm utólag már a linkeket, hogy élnek-e még...

      Törlés
    2. Nincs mit, szívesen segítek és én is véletlenül tudtam meg, hogy törölték

      Törlés