2013. október 23.

[Fordítás] Ueda üzenete a tagoknak - decemberi Popolo

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 


Téma: Dolgok, amiket szeretnél, nem számít, mi az [mivel születésnapod van a hónapban]

Kamehoz: [Add nekem a kastélyodat]
[miközben a novemberi számot olvasom] add nekem az otthonodat (nevet), vagyis a kastélyodat... csak viccelek

Taguchihoz: [Kicsit rosszul érzem magam, ezért nem kell semmi]
Taguchitól nincs szükségem semmire. Olyan kicsinyes, rosszul érzem magam, így nem bánom, ha nem ad semmit. (nevet)

Kokihoz: [Szemgolyó... úgy értem, a látása]
Komolyan... Koki látása jobb, mint az enyém... úgyhogy kérlek, add nekem a szemgolyóidat a csodálatos látásoddal.  (nevet)

Nakamaruhoz: [ah, akkor... pénztárca]
Mivel ő az első testvér a KAT-TUN-ban... add nekem a pénztárcád, oké? (nevet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése