2013. október 13.

[Infó+Videó+Fordítás] KAT-TUN bejelentések a Shuichiben

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

A KAT-TUN 2 fontos bejelentést is tett a Shuichiben: 
- december 30-31-én Countdown (visszaszámláló) koncertet adnak Osakaban
- november 27-én megjelenik a 楔 -kusabi című minialbumuk





KAT-TUN Countdown Live @ Osaka Kyocera Dome
12/30 18:00
12/31 22:00






Kamenashi Kazuya: Sajnálom, ahogy a dolgok végződtek. Őszintén, ez sajnálatos. Talán lett volna valami, amit tehettünk volna ehelyett. Vannak összetett érzések, és sajnálkozás is. De mi világosan szeretnénk megrajzolni a vonalat, elfogadni a körülményeket és előre haladni.


Nakamaru Yuichi: Ez egy szomorú végkimenetel. Megkértük az ügynökséget, hogy ha van rá mód, enyhítsenek ezen valahogy, de azt mondták, ez már el lett döntve. Személyesen nekem vegyes érzéseim vannak, mint a düh és a szomorúság. Tudnia kellett volna, hogy következményei lesznek a dolgainak, de ő (Koki) szembeszállt a kockázatokkal, és előtérbe helyezte a magánéletét, mondtam ezt neki is. Mivel hosszú ideje vagyunk együtt, sajnálatosnak és szomorúnak érzem ezt. Ahogy zavartnak is érzem magam, sajnálom, hogy a rajongók is hasonlókat éreznek.Volt egy beszélgetésünk arról, hogy mit fogunk tenni ezek után a zenei színtéren, hiszen a rapperünk elment. Lehetetlen kitölteni ezt az űrt, hogy egy tagunk távozott. Ez hasonló, mint amikor 6 tagról 5-re váltottunk. Mostantól tehát, megyünk előre, lassan, igyekszünk megtalálni az erősségeinket, amik a 4 tagú csapatot jellemzik.  

Ueda Tatysuya: Mostantól kezdve már négy fős lesz a csapatunk, fontolóra kell vennünk dolgokat és kidolgozni, hogyan tudjuk négyen megvalósítani, hogy a legjobbunkat tudjuk megmutatni, amikor fellépünk mindenki előtt. Kérlek, támogassatok minket ezentúl is. 

Taguchi Junnosuke: A mai nap az első, hogy megjelenünk mindenki előtt, mint négy tagú csapat. Komolyan, még mindig értetlenül állunk a dolgok előtt, de nagyon remélem, és vágyakozok az iránt, hogy előre tudjunk lépni innen. Beleértve az egyéni és különböző tevékenységeket, szeretném a legjobbat nyújtani és keményen dolgozni. Mostantól is támogassatok minket továbbra is, kérlek. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem személy szerint van egy kis félelmem az egészből.
    Az ügynökség pénzt csinál rögtön az egészből - ez a showbiznisz egyik fegyvere is - botrány miatt és a kialakult hisztéria miatt nagy bevételre számít.

    Én egyébként nagyon örülök, hogy kaptak lehetőséget mini koncertre, méghozzá az év utolsó két napjára.
    Soha rosszabb időzítés!
    Most verem a fejem falba - miért nem tudok most ott lenni, mindegy mennyibe kerül, akár hitelt is felveszek, csakhogy láthassam őket!!

    Az előző kommentjeimben már utaltam rá, hogy Koki folyamatos balhéjait, stiklijeit JE-nál eddig eltudták simitani, de ugy, hogy ebből a botrányokból nem sok szívárgott ki.
    Maru is ezt támasztja alá: ".. Tudnia kellett volna, hogy következményei lesznek a dolgainak, de ő (Koki) szembeszállt a kockázatokkal, és előtérbe helyezte a magánéletét..."
    Még kegyetlenül hangzik az is és senki nem tehetett Kokiért semmit, még Kame sem (neki van egy kis befolyása is), Maru is említi:
    "Megkértük az ügynökséget, hogy ha van rá mód, enyhítsenek ezen valahogy, de azt mondták, ez már el lett döntve."

    Szóval egyik felem sír, míg a másik majd kiugrik a bőréből.
    Tudom nekik kegyetlenül nehéz lesz Koki nélkül, mert hiányozni fognak a jellegzetes KAT-TUN-os rap részek.
    Azt hiszem , mikor Jin kivált, a No More Pain számuk volt az első számuk amire azt mondtam végre magukhoz tértek, ebben nem kis része volt Kokinak! Meg a többieknek is, itt még megemlítettem megveszekedettül jó és hidegrázós Ueda hangkiengedős részét - szóval én személy szerint azt a klipet zseniálisnak tartom.

    És most nagy várakozással nézek az óév bucsuztató koncertjükre, mert eddig KAT-TUN-nak nem volt lehetőségük ilyesmire.
    Ahogy néztem az eddigi Countdown-t, a kedvenc bandám mindig csak mellékszereplők voltak.
    Most talán külső helyszínről jelentkeznek majd, mint ahogy tavaly az Arashi is.
    Talán az JE ezzel a gesztussal akar KAT-TUN-nak kedveskedni, amiért eddig mellőzték. (???) Hát a fene tudja!!

    Innen kívánok nekik istentelenül fantörpikus sikert!!!! :D

    Már látom lázas szervezésbe fognak, hogy Koki által hagyott űrt hogy iként tudnának kitölteni. (Csittt! Csak halkan szeretném megjegyezni, Countdonwn lehetne Koki vendég énekes is, vagy akár Jin)

    Ha már nem lehetek ott, akkor biztos logni fogok a neten, hogy láthassam az óévbucsuztatós KAT-TUN koncertet!
    Tavaly az Arashié-ba néha-néha belenéztem.

    Uristen mennyit pofázok itt megint, ugye megbocsájtasz NiyYA?

    VálaszTörlés
  2. cukorbogi - érdekes a fejtegetésed, van benne valami.

    Szerintem sokakat szíven ütött Koki szerződésének felbontása.
    Rólam nem is beszélve.

    Kevés olyan rap zenész van, aki ne lenne bulizos fajta és balhétól mentes az életvitele

    Engem Koki vadsága, lázadó jellege fogott meg - emellett aranyszíve is , nekem örökre Mylordom marad. Hozzáteszem ez Jinre is jellemző volt, csak ö nem fizetett ilyen nagy árat, még akkor sem mikor fél évre USA-ba küldték. Ezt a féléves kihagyást, most kamatozza igazán, megtanult angolul és kiépített magának egy "ismerettségi kört", és KAT-TUN-ból való kilépéskor már profitált is belőle. JE történetében nem Koki az első akit kiraktak az ügynökségtől, viszont Jin-el valamiért kivételeztek.
    Igaz Jin is kapott büntetést ,de nem olyat mint Koki.
    Én imádom Jin-t nagyon tehetséges zenésznek tartom, de Koki is az.
    Ha ebből a szempontból nézzük, akkor én igazságtalanságnak tartom Kokival történteket.

    Én mindesetre megmaradt 4-nek nagyon, nagyon szurolok, hogy mielőbb taplra álljanak.
    És máris van öröm hír: egy mini album és óév bucsuztató koncert.
    Én is lógni fogok a neten, mikor KAT-TUN koncertet ad majd, különösen dec 31-én - szívem ott lesz és bulizok velük (neten keresztül)!!

    VálaszTörlés