2013. október 16.

[Manual] Ueda manualja - 2013.10.15.

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Itt Ueda Tatsuya

Mindenki,
Azt hiszem, már mind hallottátok
a híreket
és mi őszintén sajnáljuk
hogy nyugtalanítunk titeket
és minden zűrzavart, amit okoztunk.
MI a tagok is
szomorúak és zavarodottak vagyunk... de
előre felé kell haladnunk.
Tanaka maga is ezt szeretné tőlünk, úgyhogy
előretekintünk a jövőnkre,
és reménykedünk a folyamatos haladásban.

Nekem lenne egy önző
egyéni kérésem,
remélem, hogy innentől kezdve
is támogattok ötünket
csak úgy, mint eddig.

Rendben.
váltsunk témát.
Mostanában sok fotózáson vettem részt,
hogy reklámozzam a játékokat és a
mozifilmet.

És az olyan munkát illetően, ami megmozgatja
a testemet,
a nagy események az
Akasaka maraton volt.

Mindegyikőtöknek, akik szurkoltatok nekem
az út szélén
vagy a televíziók előtt,
nagyon köszönöm.

Megkérdeztem, milyen időt futottam.
És ez egy és fél perccel lassabb volt,
mint a szokásos időm...
Elrontottam a tempóm.
Őszintén szólva,
nagyon megbántam.

És Katsumata-sanhoz,
aki a másik csapatban volt
és üldözött.

Nagyon sajnálom!!
De nagyon boldog voltam
Szeretem a tornaeseményeket.

Gyakorolni fogok,
egyre többet,
hogy a legjobbat hozzam ki magamból
és ne érezzek megbánást.

Viszlát addig is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése