2013. november 10.

[Fordítás] Kame Camera Vol.33. - A szeretet

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:

Vol.33. – Szeretet

(*A love-ot jelen esetben én szeretetként értelmeztem, hiszen nem a romantikus szerelemről beszélt)


A szeretet megértést jelent. Talán azt jelenti, hogy felkészíted magad a legrosszabbra a partnered kedvéért. 


Mostanában folyamatosan érzem a szeretet érzését. Ez kapcsolódik a doramához, a Tokyo Bandwagonhoz, mivel minden nap kapcsolatban vagyok a személyzettel és azokkal, akikkel együtt dolgozok. Olyan ember vagyok, aki nem képes mozogni, ha nem érzi a szeretetet, legyen szó akár munkáról. Ez az oka, hogy a debütáló időszak alatt csak beleugrottan a körülményekbe, amit előkészítettek, de miután elég tapasztalatot szereztem, elkezdtem aktívan részt venni a teendőkben, mindennel és mindenkivel kapcsolatban többet megtudni, még mielőtt elkezdődnének a forgatások. Miért engem ajánlottak a történethez? Mit várnak el tőlem? Szerettem volna úgy végezni a munkát, hogy a produkció oldaláról is érezzem a szeretetet. Nem hiszem, hogy jó terméket tudnánk előállítani, ha mindenki csak az utasítások szerint működne, és kétségek és nyugtalanság gyötörne minket. Amikor a "Shuji to Akira"-t csináltuk YamaPivel, őszintén szólva elsőre ellenállást tanúsítottam az iránt, hogy megjelenjen egy CD-nk a KAT-TUN debütálása előtt. Úgyhogy közvetlenül Johnny-san-t hívtam fel, akivel több, mint két órát beszéltünk, s ezek után megértettem, milyen kihívás elé lettem állítva. A "Youkai Ningen Bem" is hasonló volt. Kaptam rá egy ajánlatot 5 évvel előtte is, de elutasítottam. De a producer megőrizte, anélkül, hogy másnak adta volna a karaktert, és aztán újra felkértek. Ebben az esetben hatalmas szeretettel sújtottak le rám, ezért gondosan átbeszéltük közösen a helyzetet, hogy megállapodásra jussunk. Nem akartam úgy mozdulni, ahogy mások kérték tőlem, úgyhogy kissé szemtelennek tűnhettem. De az ilyen dolgok miatt érzem azt, hogy képes vagyok bármivel szembenézni, miután rendesen belegyezek minden munkába egyesével. Ez egyfajta szeretet. Nem akarok olyan munkát, ahol nem érezhetem a szeretetet. (nevet) Ez érvényes a TV-re, filmekre és magazinokra is. Szeretem én is érezni a szeretetet a termék felé, és azt is, ha érzem, hogy engem szeretnek. Olykor az is megtörténhet, hogy munkahelytől függően, végül eszközként leszek használva. Először szigorúan elmagyarázzák nekem az elvárandó minimumokat, és azt mondják, "Először is, énekelj" "Vetkőzz". A saját érzelmeim egyszerűen sarokba szorulnak , miközben ők (a személyzet) rám erőltetik Kamenashi Kazuya azon imidzsét, amit ők már korábban létrehoztak. Tudom, hogy a pozícióm és a munkám miatt ezen nem tudok változtatni. Emiatt, helytől és időtől függően, igyekszem engedelmeskedni. De a szívem mélyén csak arra tudok gondolni "Nem tudom megcsókolni, ha egyszer nem szeretem!" (nevet)

Mivel olyan ember vagyok, aki energiát nyer a szeretetből, hálás vagyok, amikor nap, mint nap elárasztanak a szeretet különböző formáival. A szeretet a személyzettől és a családomtól, de a rajongók szeretetéért is hálás vagyok. Természetesen az élő események alatt, de a doramák és a CD-k is hasonlóak. Ez azért van, mert mindig érzem a jelenlétét azoknak az embereknek, akik szeretnek engem, és emiatt tudom folytatni napról napra a teendőimet.

A személyzet és a kollégák a Tokyo Bandwagonban mind mélyen szerető emberek. Közülük is Tamaki Koji-san olyan, akire azt lehet mondani, hogy "hyper" szeretetet sugároz. Ő szenvedélyesen és direkt módon fejezi ki a szeretetét. Minden alkalommal, amikor találkozunk, megölel, és azt mondja "Kame jó ember+" és olykor rá is lép a lábamra, majd öt perc múlva ártatlanul megkérdezi, "Bocsi, rád léptem?" De nem baj. (nevet). Az is előfordult, hogy küldött egy üzenetet néhány egyszerű szóval, mint " Látni akarlak", "Szeretlek!", de máskor csak dalszövegeket küldözget.

Azt hiszem, ilyen esetben a nőkben felébredne az anyai ösztön. Ő olyan, mint egy ártatlan fiú, ezért azt érzem, szeretnék mindent megtenni érte.
A drámát illetően, ő visszautasította az ajánlatot, és 7-szer is elmondta, hogy "Biztos vagyok benne, hogy nem tudok minden nap forgatásra járni.", de végül azt mondta "Elfogadom, Kamenashi miatt."
Ezért minden energiámmal ennek a doramának a kihívásaira koncentrálok. Azt hiszem, végig együtt fogunk harcolni, hogy készek legyünk mindent elfogadni. Szeretni annyit jelent, hajlandó vagy megérteni, és talán fel kell készülnünk a legrosszabbra a partnerünk kedvéért.

"Mind a munkában, mind a privát életben, nem tudok igazán megmozdulni, ha nem érzem a szeretetet. Nem tudok csókolózni nagy érzések nélkül. (nevet)"

Kame fix megfigyelési pontja:
"Sok más szeretnivaló epizód is volt Tamaki Koji-sannal!
"Tamaki-san azt mondta "Ki akarok menni inni nemsokára Kameval, de visszatartom magam, amíg forgatunk." De minden alkalommal, mikor találkozik, aggódik valamin. "Ihatunk pezsgőt? Nem, ez még túl korai."
Furcsa lehet, hogy ezt mondom, de aranyosnak tűnik ez számomra (nevet). De a forgatás kezdete előtt ő meghívta a házába a szereplőket és a személyzetet. Kíváncsi vagyok, miért, körülbelül három órán keresztül mindenki felállva, szenvedélyesen beszélgetett egymással, ő pedig énekelt nekünk. Igazán szórakoztató és szabad idő volt ez!


LINK az angol forráshoz

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy gyorsan lefordítottad!
    Nagyon élvezetes kis írás, nem lehet nem szeretni!

    VálaszTörlés
  2. NiyYa!
    A a betyármindenit, de gyorsan lefordítottad, nem győzök köszönni. ^_^
    Tényleg nagyon aranyos kis írás lett ebből.
    Különösen Tamakival kapcsolatos rész, hogy csak Kame miatt vállalta el, azt hiszem korábban említés is történt - talán miatta, a múltban történtek miatt nem oly népszerű a dorama - mégis tény, hogy Kaméval nagyszerű párost alkotnak, szinte sugárzik belőle a szeretet Kame iránt is.
    Valljuk be, ritkán látható ily vidám, jó kedvre derítő műsor , mint amilyeneket ők csinálnak, ahhoz viszonyítva, hogy nem egy generációhoz tartoznak.

    Másik érdekesség:
    Shuji to Akira"-s CD, ami még a KAT-TUN debütálása előtt jelent meg -én ugy hallottam, emiatt romlott meg a barátsága Jinnel.
    Ezek szerint nem Kame tehet erröl, de mégis sőt hibáztatják.

    Harmadik érdekesség:
    A "Youkai Ningen Bem" -ben a Ben szerepe, képesek voltak rá várni, addig mig Kame el nem fogadja, nagyon is ragaszkodhatott a producer Kaméhoz.

    Kame minden egyes szeretetért nagyon hálás, alázatos.
    Hát még ahogy Tamaki "szereti" Kamét az fenomális!

    VálaszTörlés