2014. január 19.

[Fordítás] Februári Wink Up Dengonban - Üzenőfal

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
KAT-TUN, Ueda Tatsuya
Maruyama-kun, Téged félrevezettek...! Csak néhány sushi van, amit nem szeretek, magát a sushit szeretem, és a hely, ahová együtt mentünk, nagyon jó volt. Nem csak tapintatos voltam, vagy hasonló, úgyhogy ne aggódj.
Kato Shigeaki, Ne adj ki rólam téves információkat (lol)! Ne kelts felesleges aggodalmat Maruban!! Egyébként, szeretném fenntartani ezt a Dengonban párbeszédet is. Mivel nem tudom a számodat, ha azt mondom "Kérlek, add meg", megadod?
Masuda, Ne próbálkozz olyan erősen (lol). Ennél fontosabb, hogy menjünk együtt gyakorolni a futást!
Nakamaru, Nos, nem igazán kezdtem el érdeklődni a túlélős játékok iránt, csak hallottam, hogy most vannak lányok is ott, akik játszanak... Igazából csak erre gondoltam (lol).

KAT-TUN, Taguchi Junnosuke
Nakamaru-kun, Nakamaru, valószínűleg már belepte a por, és a nyári penész növöget rajta. Úgyhogy nem valószínű. Teremfocit is szeretnék játszani, úgyhogy legközelebb hívj meg, kérlek.
Sexy Zone, Vigyetek el engem is Dubaiba.

KAT-TUN, Kamenashi Kazuya
Nakajima Kento-kun, Nem nem...
Marius-kun, Magasabb lettél.
Fujigaya, Fel kellene hívnod~.
Masuda, Gyere már.
Nakamaru, Nekem is tetszene. Menjünk!

KAT-TUN, Nakamaru Yuichi
Masuda, Várni foglak Osakában év végén.
Inoo-kun, Ha online fogunk játszani, akkor jobb, ha azonos típusú gépünk van, nem gondolod? Épp gondolkodom, hogy beújítsak egyet.
Yamada-kun, Kézifegyvert használsz? Vagy a hosszabb típusúakat? Én mindkettőt szoktam. Rendben, játszunk túlélős játékot. Menjünk ki Kanto hegyeire, gyerünk, gyerünk, gyerünk. 
Yaotome, Nem fogsz eljönni játszani.

NEWS, Masuda Takahisa
KAT-TUN, Év vége az Osaka dómban... hé, én nem tudok ott lenni!!

HSJ, Inoo Kei
Nakamaru-kun, Még soha nem játszottam, de kicsit ledöbbentem, mikor láttam ezt az üzenetet. Ajánlatot kapsz Japán legnagyobb cégétől, le vagyok nyűgözve a hálózatodtól. Még nem játszottam, de ha ilyen érdekes, ki akarom próbálni!!! Nagyon szeretem az új játékokat is, nagyon várom, úgyhogy kérlek, ha ez egy online dolog, akkor játszunk együtt!

Johnny's Jr., Sanada Yuma
Taguchi-kun, 
Már jó ideje volt, de tényleg menni szeretnék már. Nem igazság, hogy olyan sok jó ételt ehetsz a Legal High forgatásán (lol)! Gondolj ránk is. Kérlek.

Johnny's Jr., Vasayegh Hikaru
Taguchi-kun,
Óvatos leszek, nem szórom el a pénzem (lol).

Forrás: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése