2014. január 15.

[Fordítás] KAT-TUN Can: Nakamaru a tagokról/tagokhoz - Wink Up 2014/01

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 


Maga az interjú még novemberben készült, de a januári Wink Upba került bele. 


  • Kamehoz: A minap mi hárman elmentünk enni Uedaval, születésnapi ajándékként. Köszönjük az ételt! Nagyon jó volt az étterem, elégedett volt a szívem és a gyomrom is. Valamikor elmehetnénk oda ismét.
    Kameról: Úgy tűnik, nem alszik mostanában túl sokat a forgatás miatt. Kimerültnek látszik, de valahogy mégis képes ezzel megbirkózni. Remélem, a továbbiakban is a legjobbat lesz képes kihozni magából. 
  • Taguchihoz: Micsoda önző alak! Annak ellenére, hogy folyton azt mondogatja, hogy hívjam el őt, mégsem jön el soha, és mindennek a tetejében még azt mondogatja nekem az üzenőfalon keresztül, hogy elfáradt a túlélős játékok miatt. (nevet) Igazán idegesítő. (nevet)
    Taguchiról: A minap ezt mondta nekem "Játszunk focit a telefonunkon!", ezért megpróbáltam, de hamar elegem lett belőle. Amikor kíváncsi lettem rá, hogy ő még mindig játszik-e, ránéztem, és láttam, hogy nem is focizik, hanem baseballozik. (nevet)
  • Uedahoz: Ueda tegnap érdeklődést mutatott a túlélős játékok iránt. Alig várom, hogy együtt tudjunk menni valamikor.
    Uedaról: Ueda tegnap nagyon kíváncsi volt. Nem hittem, hogy érdekli ez, ezért sosem hívtam el. Tegnap volt egy "Shuichi" találkozóm a túlélős klub tagjaival, és beszéltünk a játékokról. Visszafelé úton a liftben megkérdezte tőlem: "Milyenek ezek a túlélős játékok?" Mire rákérdeztem: "Érdekel?" Azt kérdezte: "Sokat kell benne futni?" Aztán folytatta: "Mivel nincs fegyverem, tudnék valahol bérelni?" Azt válaszoltam: "Mivel nekem egy csomó fegyverem van, tudok hozni, úgyhogy csak gyere!" Azt mondta: "Nos, akkor hívj meg engem is."
    Arra gondoltam, hogy ez milyen szokatlan, és biztos nem fog megjelenni végül. (nevet)
    Ettől eltekintve, Ueda helyzete... a szokásos.
    Egyre hidegebb van, úgyhogy az öltözködés változik, igaz? Vastag ruhákat és holmikat viselünk, igaz. Nos, ő nem teszi ezt. (nevet) Eleinte elkezdett zoknit hordani, de már azt sem vesz fel. Megint visszaváltozott. Kíváncsi vagyok, miért teszi ezt, hiszen egyre hidegebb van. (nevet) 
Kérdések a lányokról: 
  • Mi az az étel, amit szeretnél, ha a kedvesed elkészítené neked? 
    Főtt rizs gesztenyével. Mivel ősz van.
  • Mi az a pillanat, amikor úgy érzed, szívesen megpaskolnád egy lány fejét?
    Azt hiszem, sosem szeretném paskolgatni egy lány fejét. Talán amikor strikeot üt bowlingban.  
  • Mikor tartasz egy lányt szexinek, függetlenül attól, hogy hogyan van felöltözve? 
    Amikor a társadalmi hírekről tudunk beszélgetni, olyasvalakinek kell lennie, akivel könnyen mély beszélgetéseket tudunk ezekről lebonyolítani. (nevet) 


Forrás: LINK


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése