2014. január 11.

[Fordítás] A KAT-TUN tagok Koki távozásával kapcsolatos érzéseikről beszéltek

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Nem tudom, honnan származik ez a kis szöveg, csak a képet és a fordítást találtam hozzá: 

Nakamaru Yuichi:
"Hazudnék, ha azt mondanám, nem vagyok dühös. Miért vállalt ekkora rizikót? Miért nem tudta a KAT-TUN-t a magánélete elé helyezni? Ugyanakkor magamra is haragszok. Miért nem tudtam megállítani, mielőtt ez megtörtént? És nem csak én gondolom így; a többi tag is így gondolkozik. Amikor a tagok száma csökkenni kezdett, 6-ról 5-re, és most 5-ről 4-re... senki sem képes tökéletesen kitölteni az űrt, és átvenni a helyüket. Mit tudunk mi tenni, mi négyen? Mit tehetünk, ha csak négyen vagyunk? Úgy döntöttünk, mostantól figyelünk a túlkapásokra, és folytatjuk tovább... lassan, de biztosan."

Ueda Tatsuya:
"Ez talán furcsán hangzik, de Koki volt az egyetlen, akivel komolyan tudtam veszekedni anélkül, hogy a következményekre gondoltam volna. Mindig, mikor a többi taggal veszekedtem, a fejem tele volt alkalmatlan gondolatokkal. Épp ezért, mindig visszafogom magam, mielőtt az öklöm használnám. Bár így megy ez, ha mégis használtam, az Kokival volt... 3 perccel ezután viszont már együtt rameneztünk. (nevet) "Csodálom a higgadt stílusodat" Ez az, amit gyakran mondogatott nekem, én pedig "Tisztelem a barátságos személyiségedet."...Nem tudom, miért dicsértük így egymást. Jó barátok vagyunk, jobbak, mint ahogy kívülről látszott egész idő alatt."

Taguchi Junnosuke:
"Amikor a Legal High első szezonjában játszottam, ő volt az egyetlen, aki tényleg nézett benne... "Taguchi, a szerep, amit játszol nagyon jó! Ranmaru, igaz? Egy ilyen ragyogó férfi, és mégis megfelelően el tudja látni a munkáját, ez remek!! Mostantól légy sokkal aktívabb a színészkedésben is!". Ezt mondta nekem, habár sosem mutatott sok érdeklődést a doramák felé, amikben a többi tag játszott. Nekem ezt mondta... és már csak ennyivel is igazán boldoggá tett. Boldog voltam, amikor megdicsért a szerepem miatt..."

Kamenashi Kazuya:
"Nem fair, hogy ez lett a vége... számunkra, akiket hátrahagyott, minden sokkal nehezebb. Ilyen szempontból, úgy gondolom, mi lettünk megbüntetve, amiért nem tettünk semmit, hogy megállítsuk. Ezért egyébként, remélem, hogy megbánást fogsz tanúsítani! Amíg nem mondod, hogy "Nem kellett volna ilyen ostoba dolgokat tennem, hogy kirúgjanak a KAT-TUN-ból" És mivel már kétszer megtapasztaltuk ezt, ha egyre nagyobbá válunk, és megmutathatjuk neki a nagyszerűségünket a fellépéseinkkel, azt fogja gondolni "Ah... ha csak a KAT-TUN-ban lehetnék" Ez rendben van, nem? Ez minden amit tehetünk, hogy támogassuk Kokit."



Forrás: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése