2014. január 27.

[Manual] Kame manual

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 



A koncert szórakoztató volt. 


Azt követően rögtön hozzákezdtem a mozifilm forgatásához, és miután Japánban és Szingapúrban befejeztem, végül egyenesen Indonéziába tartok. 


Elmentem Indonézába a próbákra, aztán ma reggel visszautaztam Japánba. 


Újra repülni és hajózni fogok...


Japán...


elég hideg...


Vigyázzatok az egészségetekre!


Ah... valaki nem akar főzni nekem valamit? 


A szállásom olyan nagy, és magányos vagyok. 


Konyhám is van. 


Mivel egész nap csak rohangálok, és küzdök, a testem elfáradt, úgyhogy meg is masszírozhattok. 


Ah, és ott a mosás is... LOL 


Igen, keresgélek.
Jól van.
Ez valószínűleg nem fog így működni. 


Rendben van.
Megyek, és küzdök tovább. 


Úgyhogy kérlek, kövessétek figyelemmel a hivatalos bejelentéseket a filmről


Viszlát este. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése