2014. március 2.

[Fordítás] YamaPi, Koki és Zen véleménye Jin felmondásáról

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

- Yamashita Tomohisa, Jin jó barátja, még február 25-ei Jwebjében említést tett a kilépésről:
"Úgy látszik, ez egy ballagási időszak.
Valaminek a vége valami új kezdetét is jelenti, nem igaz?
Magányos érzés, ha elválasztana egy baráttól, de adj bele mindent az következő színpadon is, rendben? 

Mivel rólad van szó, biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog!"
2014.02.05-ei Jweb


- Tanaka Kokinak is sokan írtak Twitteren Jin JE-beli kilépésével kapcsolatban, kérdezték tőle, mi a véleménye róla, és azt írták, hogy esetleg ő is motiválhatta a döntésében. Koki reakciója erre: 
"Sokan kérdeztetek erről, pedig én sem tudok semmit, és igazán meglepett, hogy azt beszélik, én voltam rá hatással. Nem nyilváníthatom ki a véleményemet a dologról, ezért nem is fogok beszélni, de azt elmondhatom, hogy ő nem olyan ember, akit könnyen lehetne befolyásolni. Higgyetek benne, a tetteiben, és támogatjátok őt. Sajnálom, hogy csak ilyen egyszerű dolgokat tudok mondani."
"Én is ugyanakkor tudtam meg, mint ti. A rajongóinak csak bíznia kell a jövőjében és támogatni őt. Most van rá a legnagyobb szüksége. Ő igazán tiszta személyiség jó és rossz értelemben egyaránt. Nem szeretnék ismét internetes hírekben feltűnni, de ez a személyes véleményem."
"Nem akarok bajt okozni, ő a munkatársam volt, akivel együtt küzdöttünk. Az ő döntése, aminek semmi köze hozzám, és amibe nem lettem bevonva. Ő egy tehetséges személy, aki újra szórakoztatni fog titeket, és boldoggá tesz. Én nem tehetek érte semmit, de teljes szívemből kívánom neki, hogy boldog legyen, és minden jót kívánok neki titokban."


*forrás: LuckyL00cy - Twitter

- Zen Nishizawa, Akanishi jó barátja és társ-dalszövegírója, is üzent Jinnek Twitteren:
"Szép munka - Várom az új és izgalmas jövődet. Adj bele mindent!"

3 megjegyzés:

  1. NiyYA!
    Az első bejegyzésedben a fotó tényleg Yamapi twitterének a képe?
    Ez azért érdekes számomra, mert rajta van Kame képe is és nem tudtam hogy Kame-val is jó barátságban lenne.
    Köztudottan Jin-el és Ryo-val van nagyon jó kapcsolatban, barátságban Pi.
    De hogy Kazuval is?
    Nem is igazán hallottam volna, hogy esetleg magán életben találkoznak.
    De azt tudom, hogy korábban volt egy duettjük ami hihetelenül sikeres volt az az egy számuk, ami Nobuta wo Produce doramájának betétdala volt.
    Szóval az a kép Pi twitterének a képe??
    Őszintén megvallva én Pi-t nem nagyon szoktam követni és kicsit meglepett a dolog, hogy twitterén rajta van Kazu képe - már ha az ővé lenne.

    Jinnek pedig sok sikert kivánok! Nem lesz ő annyira elveszett. Támogatói is vannak szép számmal, az egyik legnagyobb épp WMJ.
    Szerényen én is támogatom Jin-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy. Az csak a rajongó lányé, aki lefordította. Nem lehet a JEseknek twitterük. Plusz japánul ír.
      És biztosan nem Kame lenne a háttere.

      Törlés
  2. Áhhh! Már értem! Köszi a választ!

    VálaszTörlés