2014. március 29.

[Fordítás+Hanganyag] Kame Hang Outja

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:

Kame kapott egy levelet, melyben gratuláltak neki a KAT-TUN debütálásának 8. évfordulójához.
A múlt héten, március 22-én nyugodtan fogadtuk a 8. évfordulót... nos, "nyugodtan"... (nevet).
Igen, végül is, nyugodtan fogadtuk a 8. évfordulónkat KAT-TUN-ként.
A tagok egyáltalán nem jelentkeztek, amolyan "nem csörög a telefonom" helyzet volt, úgyhogy arra gondoltam "Rendben, akkor majd elkezdem én". Küldtem egy közös e-mailt nekik "rendben, gratulálok!" és mindenki azonnal válaszolt. Csak az járt a fejemben, hogy "Ha eszetekbe jutott, miért nem küldtetek üzenetet!!", de végül is, érezve ezt a fajta szerény boldogságot, ismét azt gondoltam, "ah, a tagok rendesek", ezen a 8. évfordulós napon, március 22-én.
Aznap a film (Vancouver no Asahi) forgatásán voltam, utána pedig elmentünk enni Kamiji-kunnal és Katsuji-kunnal. Azt mondtam, "Sajnálom, ma évfordulóm van... nem lenne gond, ha innék egy kis bort?" Azt mondták, rendben van, és velem együtt ittak. Kamiji-kun pedig azt mondta, hogy mivel ma ünneplünk, meghív engem. Kicsit boldog voltam. 8 évvel ezelőtt a "Yuuki"-t forgattuk közösen Kamiji-kunnal, és tartottuk azóta is a kapcsolatot, most pedig ismét közösen dolgozhatunk, és élvezem... nos, így a 8. évfordulóm felejthetetlen lett.

Hang Out: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése