2014. március 3.

[Manual] Junno manualjai

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 


Junno általában több nap is szokta frissíteni a manualjait az ő hetén. Nos, ebben a hónapban minden nap kaptunk tőle egy hosszabb-rövidebb bejegyzést, és így áll össze a havi Junno manual:

Február24: 
Helló
Összehajtogattam 14 alsónadrágot és felakasztottam őket száradni.
Már igazi mestere vagyok a hármasával hajtogatásnak.
Eljutottam arra a pontra, hogy alsónemű nélkül kelljen mennem dolgozni.
Egyébként 17 pár zoknim is volt.
ByeBye!

Február25: 
Jó reggelt!
Ki lettek nyomtatva a rajongói hírlevelek, úgyhogy elolvastam őket.
Kame viccei annyira szellemesek, hogy megnevettettek.
Igen, Kanagawa prefektúrából.
Épp most vettem neki ajándékot, úgyhogy később adom át.

Február26: 
Jó reggelt!
Ebédidő
*fotó*
Kinnikuman~! Még ő is meglepődne ettől a feltöltéstől!
*fotó*
Ezt kapd ki!

Február27: 
Sziasztok!
Ma volt egy órám
Nagyon szeretem ezt a ruhát
Most, hip-hop...
Megyek, és csinálok néhány hip-hop tánclépést

Február28: 
Sziasztok!
Ma még többet edzettem.
Elég nehéz a bandázsokat használni
*fotó*
Yoohoo

Március1: 
Sziasztok!
Úgy látszik, a hétvégén semmi más nem lesz, csak eső.
Hess
Emlékszem, volt egy képeskönyv, amiben malacok estek az égből, szerettem olvasni.
Nagyon jó könyv, igaz?

Sziasztok!
Nagyon vágytam a sült sobára.
*fotó*
Olyan jó.

Sziasztok!
Mit szólnátok hozzá, ha most elmennénk inni?
Ha már szombat van.
De csak iható joghurtot ihatunk.
*motyog, miközben tele a szája étellel*

Március2:
Sziasztok!
Úgy tűnik, tegnap félálomban voltam, és mindenkit meghívtam inni.
Azt hittem, legalább válaszoktra számíthatok.
Elindulok, hogy felvegyelek titeket, úgyhogy készüljetek.
*álmában beszél*

Forrás:
1 - 2- 3- 4- 5- 6- 7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése