2014. július 1.

[Manual] Kame, Taguchi és Ueda manualjai

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: Kame: 
2014.06.15.
Helló
"In Fact" 
Első helyezés!!
Köszönöm szépen!!
Ez a lemez és a következő albumunk,
"come Here"
a legfontosabb anyagok, amiket
megtapasztalhattok az idei koncertjeinket, és ez a jelenlegi KAT-TUN,
amik mi vagyok, úgyhogy hálás vagyok, hogy ilyen sokan hallgatják. 
Most pedig. Előkészülök és kutatásokat végzek a koncerttel kapcsolatban.
Az elő-felvételek zökkenőmentesen befejeződtek a két filmhez. 
Alig várom, hogy lássam, mi lett belőlük. 
Egyébként, én írtam az új szóló dalom dalszövegét, ami az új albumra kerül. 
A dallam is az eddigiektől teljesen eltérő ízlést tükröz,
úgyhogy tapasztaljátok meg az egész testetekkel!
Különben is, legyünk olyan hangosak, amennyire ezt a nyarat kívánjuk! 
Majd este beszélünk...

Forrás: 1 - 2 

Taguchi: 
2014.06.16.
Az eheti manuálokkal kapcsolatban... 
Feltett szándékom, hogy
minden nap feltöltsek egyet!!
Ez a mai ebéd
*kép*
Természetesen, ez gimbap. 
 
Forrás: 1

2014.06.17.
Helló
Higashiyama-san és Kame eljöttek az előadásra.
Elmondták, mennyire jó volt. Nagyon boldog vagyok. 
Higashiyama-shan és én csináltunk egy közös fotót is a noren előtt, amit kaptam. 
A mai ebéd chakin zushi volt, amit kaptam. 
Nagyon finomnak néz ki. 

Forrás: 1 - 2

2014.06.18. 
Helló
Ma nincs fellépésünk. 
Tegnap elmentek koreai ételt enni. 
Nagyon finom volt. 
A holnapi napot követően már csak 4 nap lesz, és 
véget ér a tokyoi show. 
Ez olyan szomorú. 
De úgy érzem, ezentúl sokkal több színpadi darabban fogok szerepelni, mint eddig. 
Nos, a Shounen Club Premium ma este lesz vetítve az NHK BS Premiumon 20:00-tól
A vendég ez alkalommal Papaya Suzuki-san, akit olyan dolgokról kérdeztünk, mint a
koreográfia, és az élete fordulópontjai. 
A Premium Showban pedig felfedünk párat az út táncunkból. 
És sok más téma is lesz, amivel kitöltjük az egy órát
Ki ne hagyjátok! 

Forrás: 1 - 2 

2014.06.19.
Helló
Nem kaptam anyagot. 
Úgyhogy...
Kellene egy kalap..

Forrás: 1

2014.06.20.
Ez volt ma délben
Nagyon szeretem
Egyébként a "Kyokun no Susume
Takubetsuhen Aratana Kyokun o Umidasu Kai SP" ma kerül adásba 25:30-kor
a Fuji TV-n. 
Lesz egy videómegjelenésem a műsorban. 
Nézzétek meg! 

Forrás: 1

2014.06.21.
A mai ebéd
Egy szelet tiszta mennyország! 

Forrás: 1

2014.06.22.
Az utolsó fellépés is zökkenőmentesen zajlott le Tokyóban.
Következzen Osaka!
Csak várjatok rám
Huh, éppen hogy megcsináltam. A napi feltöltést. 
Mindezek után, én vagyok a KAT-TUN!

Forrás: 1

Ueda: 
2014.06.26.
Helló, itt
Ueda Tatsuya. 
Most épp a Taiikukai forgatásának a szünete van. 
Már csak kevés van hátra a koncertig, huh. 
A próbák is folyamatban vannak, és többé kevésbé az átfogó téma
is központba kerül. 
Ma az egyéni részemet csináltam a koreográfiából. 
A koreográfiánkban sok olyan rész lesz, ahol tapsolni fogunk,
úgyhogy ha lenne egy kérésem a közönséghez, az az lenne, hogy
csináljuk együtt közösen, a megfelelő időben. Azt hiszem, 
így sokkal szórakoztatóbb lenne. 
Persze nem kényszerítelek titeket semmire,
aki nem akarja ezt csinálni, annak elég, ha nézi,
ne aggódjatok. 
Elnézést a bajkeverésért. 
Nos, 
várom, hogy találkozzunk, srácok!

Forrás: 1



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése