2014. július 10.

[Videó+Képek+Fordítás] PV előzetes és borítók Akansihi Jin új lemezéhez - Good Time

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

Részletek a lemezről: LINK

PV előzetes:


Akanishi Jin: 
"A lehető legközelebb szeretnék kerülni a rajongókhoz, a lehető legrövidebb úton, és kezdve a saját zenémmel, szeretném, ha minden elérne hozzájuk, amit akarok. Szeretnék jó időt *Good Time* együtt tölteni mindenkivel. Arra gondoltam, elindítom a saját kiadómat.
Először is, meg kell találjam az utamat, mert a semmiből indulok, és valószínűleg sok nehézséggel fogok majd útközben találkozni, de remélem, mindenki vigyázni fog rám a hosszú utamon. Köszönöm előre is."

"Sokkal több időbe telt, hogy kitaláljam a kiadóm nevét, mint hogy megírjam a dalokat."

Jin lemezkiadójának a neve: Go Good Records lett. Az oka, hogy ez egyszerű, és könnyű megjegyezni.

"Most is írok dalokat. A lemeznek lesz egy élő eseménye szeptemberben. A következő cél az idei évre egy album.
Jövőbeni cél pedig: zenei esemény külföldön."
Limitált A 
Limitált B
Normál

7 megjegyzés:

  1. Hali!

    Csak nemrég találtam az oldaladra. Azóta ámuldozok, hogy mennyire naprakész vagy :D
    Mivel többnyire a melóban szoktam bogarászni amikor van egy kis időm, még nem tudtam normális kommentet írni, de nagyon hálás vagyok a kemény munkádért.

    Jin következő alkotásáról a "Good Time"-ról már én is hallottam :D
    Nagyon örültem neki!
    Végre beindul újra szekere és most már nincs mi visszafogja/korlátozza.
    Én mindig is úgy gondoltam Jin-re mint a főnixre... sokszor próbálták elpusztítani, de ő mindig talál valami megoldást, hogy feltámadjon és szárnyaljon :D :D :D

    "Sokkal több időbe telt, hogy kitaláljam a kiadóm nevét, mint hogy megírjam a dalokat."

    Ezen olyan jót mosolyogtam :D Ez annyira Jin-es :D nagyon rá vall.
    Eddig erről a kiadóról nem is tudtam, de most már tényleg nincs mi megállítsa, a maga ura, már csak a neve elég a sikerhez, ehhez pedig társul a fantasztikus tehetsége. Nagyon várom mi lesz a jövőben, és ez a megjegyzés "Jövőbeni cél pedig: zenei esemény külföldön", nagyon ígéretes :D

    Belegondolva... esetleg most már Koki-nak is tud segíteni (ha szüksége van rá), mert azt látom, hogy mióta "kényszer pihin" van folyamatosan dolgozik.
    Meg ha a srácok besokalnának a JE folyamatos nyomása miatt, az egész KAT-TUN támaszkodhatna Jin-re, tuti nem mondaná, hogy menjetek a fenébe xD és ha már van egy kiadó, ami hajlandó kiadni a dalokat az már siker :D

    Kicsit elkalandoztam az álmodozásban :D

    Lényeg hogy örülök Jin-nek és kívánom neki, hogy minden álma teljesüljön :D
    Köszönöm, hogy megosztottad ezt a hírt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is remélem, hogy Jinnek a lehető legjobban alakul a karrierje, és sikereket tud majd elérni.
      Örülök, hogy rátaláltál az oldalra :) Igyekszek mindig friss hírekkel jönni.

      Törlés
  2. Én is örülök :D

    Arról a pletykáról hallottál, hogy Jin, Pi és Ryo vagyis az Akanishi banda rendőrségi ügybe keveredett?
    Nem szoktam hinni az ilyen pletykáknak, de elég hitelesen tálalják.
    http://www.tokyo-sports.co.jp/entame/entertainment/289282/

    Ha jól értelmeztem a fordítást, valaki ellopott egy mobilt asszem tőlük, szóval semmi komoly, csak a tény, hogy az Akanishi (éjszakát járó iszogató) banda újraéledt... pedig mióta elvette Meisát és megszületett Theia senki sem hallott róluk.
    Viszont most azt írják, hogy sűrűn látták Ryot részegen és úgy kellett betolni egy taxiba, és feltehetően vele volt olyankor a két jómadár is.

    Szóval ilyen szempontból érdekes... de azért remélem, hogy nem igaz, mármint a rendőrös része, a többi meg... bulizzanak csak ennyi jár nekik is, csak ne bukjanak le... mint sajna Koki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam ezt a cikket, csak angolul.
      Én úgy olvastam, hogy volt valami balhéjuk, amit egy lány levideózott, és ők lopták el tőle a telefont, hogy ne kerüljön nyilvánosságra...
      Nem nagyon tudok hitelt adni az ilyen pletykáknak, azért igyekszem nem is kitenni az ehhez hasonlókat az oldalra. Koki pletykái is akkor kerültek csak ki, mikor lett alapjuk meg következményük.
      Azt olvastam, hogy az újság, amiben eredetileg megjelent a cikk, amúgy is mindig Jin-ellenes híreket szokott írni, meg nagy hülyeségeket is.
      És ugye pont akkor jelenik ez meg, mikor Jin elvileg visszatérne... fura...

      Szóval én nem tudok hinni neki. De még ha igaz is, nem tudom okolni őket. Szórakozzanak csak, megérdemlik, és hát felnőtt, egészséges férfiak. Én mindig örülök, mikor azt hallom, hogy ők 3-an még összejárnak :) A régi barátságokat ápolni kell :)

      Igen, azt én is remélem, hogy bajba nem keverednek se emiatt, se más buta pletyka miatt

      Törlés
    2. Egyet értek veled! :)
      A pletykák csak arra valók, hogy el lehessen adni velük a pletykalapok példányszámait. De tényleges hír akkor lesz ha a már a TV is leadja.
      De, ha ez tényleg igaz, akkor az még egy ok, hogy morogjak a kinti fanokra, akik nem tartják tiszteletben az idolok és már hírességek privát idejét, vagyis a magán életét.

      Természetes, hogy mikor épp nem dolgoznak, letolják hogy voltaképpen "tiltva" vannak egymástól. Én is örülök neki, mikor a 3 bulicsászárról hallok :D Ritka és értékes barátság az övék és ezt senki sem veheti el tőlük :D

      Törlés
    3. Olvastad a legújabb fejleményeket? :O állítólag Jin nincs bajban igazán, inkább Yamapi ,ellene indult rendőrségi eljárás. És mindez azért történt, mert Ryo balhézott...
      kíváncsi vagyok, lesz-e valami ebből. bár én még mindig nem tudok hitelt adni neki.
      hiába mondják, hogy van rendőrségi akta is. szerintem fel van az ügy turbózva.
      bulizzanak csak a fiúk, és ne zaklassák őket ^^

      Törlés
    4. Nem ezzel a fejleménnyel még nem találkoztam.
      De szerintem is fel van fújva az ügy...

      Ha átlagos pasikról lenne szó, lehet hogy még ügy sem lenne belőle.
      De azt nem értem, ha Ryo balhézott miért Pi ellen indult eljárás O_o

      Nem tudom... ha fel is van turbózva, némi valóságalapja csak van, legalább annyi, hogy ténylegesen együtt szórakozott a 3 "amigo", és a Johnny's-t ismerve lesz még ennek következménye.
      Jinre már alapból fújnak (pedig a JE hibája ami történt), és most a "fekete bárány" még 2 JE-st belerángat az ügyekbe.
      Sajnos a JE nagyon szűk látókörű, pedig ezúttal elméletileg Jinnek semmi köze hozzá, csak annyi hogy ott volt. Azt meg igazán nem tilthatják meg nekik, hogy találkozzanak és szórakozzanak.

      Ha igaz a hírből valami, akkor ez az egész annak a hibája aki engedély nélkül képet csinált róluk.

      Kíváncsi vagyok mi lesz.

      Törlés